sunnuntai 2. kesäkuuta 2013

Me, my graduation and I

No niin, valmistujaiset tuli ja meni. Yhdeksän vuotta tätä oltiinkin jo odotettu ja harmikseni minulle jäi paha maku suuhun juhlista. Onhan se outoa, että omista juhlista ei jäänyt niin hyvä mieli, vaikka kuinka toivois, mutta näin siinä vain kävi! Vieraat eivät tulleet, oli vain sisarukset, mummot ja that's it! Olin lähettänyt paljon kutsuja ja ei! Ai niin, myös rakkaimmista rakkain kummisetäni oli käymässä. Se mikä minua myös ärsytti oli se, kun ihmiset eivät voineet ilmoittaa minulle henkkoht. että he eivät pääse.



tässsä on mun lemppari ruusut, mitä sain! Tuo ensimmäinen on juuri se, josta valitin toissapäivänä, että kun jäi niin harmittamaan, mutta äiti oli sittenkin passittanut Timon hakemaan sen mulle! ♥














Koulussa juhla oli vähän niin ja näin. Rehtori sekoili nimissä, opiskelijat eivät osaneet laulaa. Suvivirsi meni ihan vituiksi, c'mon! Mutta siellä oli kaksi miespuolista soittajaa, toinen soitti pianoa ja toinen viulua. He lauloivat Anna Puun kappaleen säännöt rakkaudelle. Täytyy myöntää, että vaikka en olekaan POP musiikin ystävä, niin nup pojat vetivät tuon biisin paremmin, kuin itse Anna Puu.

Me emme saa katsoa toisiamme niin, että totuuden paljastamme.
Laskemme sisään ja iäksi viereen. Tämä sääntö kolmas jo on.



Todistus ylösalasin!

Tarjottavia: Mangojuustokakkua, Mansikkakakkua, voileipäkakkuja (kala ja kinkku) keksejä, joiden päällä homejuustoa ja sitten mansikka tai viinirypäle. Salaattia, keksejä ja cocktailpiirakoita. NAM!

Kun mun vähäiset vieraat olivat lähteneet meiltä, lähdettiin me meidän serkullemme Kotipellolla ja muksaa oli! Näin vanhoja tuttuja ja tutustuin uusiinkin.Oliskelimme siellä ja ajattelin, että lähden sieltä sitten kaupunkiin, kunnes luokkatoverit soittelevat ja kaipailevat. NO MUTTA, kun totuus on se että kukaan ei ikinä soittanut tai kaivannut. Friendship where did you went? Noh onneksi sain ystäväni Rosan mukaani ja vietimme OIKEIN mukaisaa iltaa!♥ Kiitos vain Emännälle Tannille ja kanssa olioille!

Rosa lähti sitten yöllä bussilla kotiin ja minä jäin tuttuun ja turvalliseen kolmekerroksiseen majataloon! Saunottiin ja vihdottiin, en muista milloin viimeksi olisin edes istunut saunan lauteilla. Mä menin sitten itse joskus vähän ennen kolmea nukkumaan sohvalle ja jossain vaiheessa yöllä heräsin siihen, kun serkkuni mies? oli kauhistunut, että kun sohva oli nii kapea ja olin niin reunalla että en kai minä putoa siitä. Herttaista. Sain ainakin hyvät yöunet nukuttua!

Aamulla heräilin sitten ja tulin kotiin, kun soitin äitiä hakemaan, onneksi on tollasia äitejä, jotka viitsii ja vaivautuu tulla hakemaan lapsensa kotiin♥ Myöhemmin menin sitten tänään Rosa-Marian valmistujaisiin, olimme ulkona syömässä ja mukavaa ja rentoa meininkiä.

Nyt heipparallaa ja huomista kohden!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti