perjantai 31. toukokuuta 2013

one night only

Huomenna on itkua ja iloa täynnä oleva päivä. 9 vuotta olen haaveillut siitä, että saisin palvella ihmisiä siellä missä juodaan ja syödään. Baari, "pub" taikka ravintola. Huomenna on tosiaan mun valmistujaiset ja täytyy myöntää, että kyllä mua vähän saattaa ehkä jopa jännittää! Tänään kävin pitkästä aikaa koulussa, kun oli meidän valmistujaisjuhlan kenraaliharjoitukset, HIENOSTI MENI! Koulusta menin suoraan Hakaniemen torille ostamaan kukkia opettajille, että siellä oli ihania kimppuja, mutta kahisevaa mulla oli vain se lantti.

Tänään käytiin vielä kaupoilla, ja hitto ku äiti ehti ostaa mulle jo sen yhden nätin ruusun, kun löysin toisenkin niin upean ruusun, harmi ettei itsellensä voi ostaa valmistujaisruusuja, olisin varmasti ostanut sen!
Ollaan kokkailtu täällä mamman kanssa ja järjestelty vielä paikkoja kuntoon, kokeilin jo tukkatyyliä itselleni, mutta saa nähdä, mitä sitten huomen' aamuna luonnistuu. Tässä voin näyttää teille pari kuvaa, mitä ideoita minulla oli mielessäni.

Saa nähdä teenkö kumpaakaan näistä, mutta yritän ainakin! Ei mulla tällä hetkellä muuta.

Heippa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti