torstai 30. toukokuuta 2013

we've got to system, shock the system

Kylmä kahvi maistuu,yhdeksän lukijaa! Oikeesti, juuri kun olen taas saanut innostukseni kirjoittamiseen niin lukijoita ei vaan riitä! Koska en mä halua mainostaa mun blogia missään facebookissa, vaikka siinä saattaisikin olla järkeä, mutta naah. Twitter? Olisi ihan jees, mutta en tiedä, voisinhan minä kyllä tosiaan kokeilla. Entäs Tumblr? No siellä kenelläkään ei varmaan ole blogia, koska niillä on Tumblr. 

Olen unohtanut mainita, että viime maanantaina mä värjäsin mun tukkaani ja voi että oli kallista, mutta laadusta kannattaa maksaa. Niin tänään ainakin muutama ihminen sanoi, kun eräs tuttuni osti tänään huulipunan, joka maksoi kakskymppiä. KAKSKYMPPIÄ! Mulle se 5-7€ huulipuna tuntuu väliltä tuskalliselta.

tosta ylemmästä kuvasta huomaa vähän, kuinka mun juurikasvu on pitkä, ainakin sen 5cm ja vaalea, koska mun oma värini siis on vaalea. Tuore tukka on siis tummanruskea, joka näyttää kylläkin mustalta.

Eilen, eli siis keskiviikkona palautettiin Ninja kotiinsa ja käytiin äidin kanssa kaupassa valmistujaisia varten. En mä oikeasti edes tajunnut kuinka paljon sitä tavaraa pitää ostaa, mutta kyllähän sitä kerty. Huomenna on kyllä pakko mennä hakemaan lisää tavaraa, koska kaikkihan ei siis säily.

Tänään olimme mamman kanssa Plantagenissa ostamassa kukkia parvekkeelle, että se ei olisi kylmä ja kolkko. Sinnekin kyllä upeasti rahaa ja ostimme Petalgonioita, tähtisilmiä ja mun ehdottomasti lempparikukkia NEILIKOITA! kesädahlia ja äiti osti mulle jo valmistujaisruusun, harmittaa kun näin sen jo, mutta voin kertoa että se on absolutely gorgeous. Voin näyttää siitä kuvan sitten kun kirjoitan muutenkin juhlistani blogiani. Istutinkin meidän kukkasemme tänään ja otin tottakai muutaman kuvan, että saadaan tännekin jotakin tekemisen meininkiä. 











Tänään myös näin rakasta ystävääni Petraa ja kävin Stone'sissa, oli kyllä ihana käydä moikkaamassa niitäkin mussukoita. Sunnuntaina käyn varmaan siellä uudestaan, kertomaan miten mun juhlat on mennyt. Kyllä täytyy myöntää, että jännittää ne juhlat. Kevätjuhla, se kun saan itkeä onnesta, että olen päässyt päämääräni ja saan alkaa elää todellista unelmaani. Ei minulla muuta, heippa! 







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti