lauantai 25. toukokuuta 2013

Serj Tankian - Sky is over

Heipä hei! En ole tänne yli kuukauteen kirjoittanut mitään, en tiedä miksi? Enkö vain jotenkin enää osaa? Ei innosta? Ei vaan jaksa? Mikä mättää? 
Mun pitäisi miettiä, mitä mä olen kuukauden sisällä tehnyt, ollut työssäoppimassa ja koulussa. Viettänyt mukavaa elämää, ressannut...
Mä varmaan teen teille tällaista tylyä kollaasia, mitä kuukaudessa on tapahtunut. 

Okei, olen ollut juhlimassa perhetuttumme viisikymppisiä laivalla koko perheen kera. Reissu meni täydellisesti ja saimme jakaa paljon rakkautta ja ystävyyttä.




minä, laivalla, kännissä, olin vessassa

Siinä on muutama kuva meidän laivareissusta, okei ehkä pistän vielä muutaman lisää: 


hangover


Sitten minä itse olin ottanut urotyön vastaan ja tilannut meidän koko luokalle lakkeja, jotka hain silloin 30.4 



tää laatikko oli ihan helvetin iso. Okei, siellä oli 18 lakkia ja jokaisella vielä oma laatikko. Ofc se on iso, olisin varmaan itsekin mahtunut tonne!

Sitten mulla alko noihin aikoihin siis baarikurssi (maailman turhauttavin) koululla, jossa olin kaksi viikkoa. Ninjakin pääsi mukaan opintoihin! 


''irkkukahvi'' ilman sitä irkkua. Malli esimerkki 


Ninja syö mansikkarahkaa


Ja tiedättekö! Nyt tässä vaiheessa me päästään tämän toukokuun puolelle, josta muistan paremmin asioita. 

Olin katsomassa ystäväni Pinjan kanssa sellaista bändiä kuin AVATAR ja herranjestas, en olisi voinut olla onnellisempi. Se o sellainen bändi, josta oon vaan aina pitänyt siitä lähtien, kun kuulin ja näin heidät ensimmäisen kerran. Niiden rumpali taisi muistaa mut Tampereelta, jossa olin siis marraskuussa katsomassa Hardcore superstaria, mutta tämä toimi heille roudarina ja sain jutella herran kanssa silloin ja ottaa jopa oikein yhteiskuvaa! Kerroin, että tykkään Avatarista and I am a huge fan niin jopas tuli miehen huulille hymyä!☺

Minä ja the best drummer ever John Alfredsson ♥




   

Ai ja sain mä toki plektrankin :3 

Ja mitä ihaninta, pääsen nyt maanantaina kampaajalle ennen kuin on mun valmistujaiset!! mun haaveena olisi saada tän tyylistä tukkaa:

oon aina ihaillu kristenin tukkaa joten!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti