torstai 18. huhtikuuta 2013

I know how I feel when I'm around you

On aika jatkaa seuraavaan viikonloppuun. En viitsinyt näitä kirjoittaa samaan blogiin, koska ohhoh. Eihän kukaan olisi jaksanut lukea sitä.

Oli siis mun ihanan luokkalaiseni Tiinan synttärit!! Oli hyvä käydä ulkona vähän tuulettumassa, kun mullakin oli tota ressiä koulun ohella ihan H*LVETISTI! Oli opinnäytettä ja portfolioo! FUCK!

tässä olen minä sinä iltana!

On pakko myös sanoa, että olin kyllä pari päivää tuota ennen shoppailemassa! Olinko ees tyytyväinen, HELL YEAH! 
Lisää kuvateksti
Lisää kuvateksti
Tossa on siis mun valmistujaismekko, mulla ei varmaan koskaan ole ollut valkoista mekkoa. Toi nahkatakki on 38 ja en tosiaankaan muista milloin viimeksi olen ostanut niin pieniä vaatteita. ☺

No mutta takaisin Tiinan synttäreihin! Olimme eka Kallion Relaxissa ja siellä oli muutama meidän luokkalainen ja Tiinan omia kavereita. Oli kyllä tosi kiva tutustua uusiin ihmisiin. Sittenhän me mentiinkin kuin mentiin Amarilloon, huhhuh. Oli kyllä taas virhe mennä sinne, sen tajus vasta seuraavana aamuna...
Krapula♥

Eipä mulla muuta... Olen palannut taas maan pinnalle! 

Ainii ja niin ja joo! ♥ Volbeatin uusi levy on TÄYDELLINEN! 

Volbeat - cape of our hero

&

Volbeat - The hangman's body count Voin sanoo, että tää video on aivan uskomaton♥♫


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti