tiistai 28. toukokuuta 2013

Kyllä sä pääset sinne, sä et saa vain luovuttaa


Hei taas, olen oppinut taas kirjoittamaan. (I am so proud of myself).

Minulta jäi viimeksi kertomatta  meidän äitienpäivästä. Olin ollut sinä viikonloppuna lapsenvahtina ja sunnuntaina tulimme sitten koko konkkaronkka meille kokkaamaan, syömään ja katsomaan formuloita!

Minä kokkasin salaatin, hasse keitti riisit ja teki kanakastikkeen. NAM!


Perhe kattelemassa formuloita
Meiltä matkattiin sitten suoraan mummolle, pienille se on isomummo.


tässä on meidän kallisarvoinen mummo♥


Sitten tähän viikkoon, viime perjantaina mulla oli viimeinen päivä Stone'sissa, jossa olin ollut koko kevään! Helmikuun lopusta lähtien. Välillä kävin koululla ja silti menin aina vaan takaisin ja paikka on kyllä mieleenpainuva. Paljon hyviä ja huonoja muistoja, mutta sellaista se elämä joskus on. 

Mä sain lahjaksi tällaisen olut kirjan, johon kaikki oli kirjottanut nimensä (ainakin melkein kaikki).

Kyllä meinas itku tulla, kun ravintolapäällikkö katsoi mua suoraan silmiin ja puhui herkkiä. Menkatkin alkoi vielä silloin niin tunteet olivat vielä herkemmät. 


Sen jälkeen meidän rakas kokkimme pyysi minua parille, ja kyllähän se passas! 


Tässä oli vähän muistoja, mitä sain työvuoron päätyttyä. (blackrat & fireball) Lauantaina oloni oli hiukan väsynyt ;) Syystä! Loikoilin vain kotona ja katselin leffoja. Sunnuntaina olin ystäväni kanssa ulkona ja vietimme mukavaa iltaa. Ouh, how I love that girl. 

Maanantaina, eli eilen kummityttöni Ninja tuli taas kyläilemään ja tänään olimme korkeasaaressa, päivä oli lämmin ja tuuli mukavasti. Ei liian kylmästi. 








Aika eläimellistä menoa ettenkö sanoisi! 

siis mä on kyllä aina vaan tykänny karhuista, ne on lutusia ja silti niin s**tanan pelottavia!
äiti ja ninja ☺


eiks oo upee!


tässä kaikki tällä kertaa, huomenna sitten taas lisää!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti