torstai 6. kesäkuuta 2013

I recognized your scars, because I have them too


Heipparallaa! Tänään eletään torstaita ja yllätyin kun tajusin herätessäni, että äitillähän on vapaapäivä! Heräilin ja aloin siivoamaan huonettani, jopa imuroin tässä helteessä, olenko hullu, vai hullu?

Vein Pinjalle sille töihin yhdet crocsit sen jälkeen, kun sillä oli jalassa jotain vikaa, että se ei voinut maihareita käyttää. Siellä hengailin korkeintaan tunnin? Join kahvia ja höpöttelin niitä näitä, näin söpöjä koiria!

Tänään oli illalla sitten pienen Aatu pojan synttärit, joka on siis kälyni tuosiksi nuorin lapsukainen viidestä.

tässä on Aatun 6.v synttärikakku, joka on vähän gay, mutta ei se haittaa. Se on oikein hieno!

Tossa äiti ja poika leikkaa kakkua. 


Pisteet isoveljelleni, joka järjesti nämä synttärit, kun äidit ei aina välttämättä jaksa!
Kokeilin mun uutta objektiiviani tänään ja en ole edes esitellyt teille sitä! 
 

Tossa on siis Kake lisko, joka on Pinjan vanha ja asuu nyt Kurkimäki cityssä täällä Helsingissä. Niin ja en olekaan kerennyt esittelemään teille minun uutta objektiiviani, joka oli siis valmistujaislahjani. Olin pitkään haaveillut jo isommasta objektiivista kameraani ja keväällä keskustelin asiasta äidin kanssa, että mites ois? Voisinko saada sen valmistujaislahjaksi vaikka ja kyllä se noille isommille kävi! Porukka keräs lanttia kasaan ja hain sen sitten maanantaina Rajala pro shopista, voin näyttää teille siitä kuvan!
Tuollanen lapsukainen se sitten on, on se vaan herttanen ja ihana!

Tässä on sitten mun toinen valmistujaislahjani! TULOSTIN! mä en hirveästi tykkää shoppailla, mutta tällaisen tarpeellisen ja kivan tavaran ostaminen on kyllä tosi mieluisaa. Kiitos kaikille ja tässähän tää tais olla. Tänään saatte vielä erikoispostauksen mun huoneesta, kun sitä muutamat henkilöt on pyydellyt, kiitos kaunis ja oikein mukavaa loppuiltaa teille! ♥

xoxo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti