maanantai 24. kesäkuuta 2013

It can't rain all the time

Maanantai, tänään oli ainakin tekemistä. Heräsin jo kello 12 ja kipusin sängystä alas. Puin päälle, join kahvia ja menin moikkaamaan taas Pinjaa hänen työpaikalleen. Puhuttiin siitä, kuinka minä hommaisin koiran, kun saisin vain joskus oman kodin, mutta ensiksi niitä töitä. En mä haluakaan enää sitä Tamaskaa, koska Pinja esitteli minulle koiran, paremman itse asiassa, joka sopisi täydellisesti minulle! ♥ Cescoslovensky vlcak, eli englanniksi se olisi Czechoslovakian Wolfdog.
 

 

Elikkäs tällainen mulle kiitos!♥ Kun olin tullut Pinjan työpaikalta, laiskottelin kotona ja mietin, että mitä tehdä seuraavaksi? Siivosin huoneeni nopsasti ja päätin pitkästä aikaa katsoa Crow:n, ah koska Brandon Lee! ♥

 

Kävin tänään Mummollakin ja se ihan ilastu mun näkemistä, oli kyllä ihana nähdä sitäkin pitkästä aikaa! Ei mulla tänään muuta, tässä mä nyt oon ja kohta taas syödään, kiitos ja näkemiin! ♥


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti