perjantai 14. kesäkuuta 2013

I could spend my whole life with you

Hei kaikki, sori etten eilen postaillut, mutta mulla tosiaan olikin tekemistä. Toissa yönä nukuin tosiaan sen viisi tuntia ja aamulla piti herätä yhdeksän aikaa, jotta näkisin vanhaa luokkalaistani  Jonnaa. Koomasin, join tuoretta murukahvia ja aloin siivoilemaan huomenna, kaikki mun kaverit siis ihmettelee, miten aina siivoilen, mutta en mä halua elää sotkuisessa huoneessa, ei oo mun juttu. Laitoin mun uusimman Volbeat kuvan seinälle, jonka löysin Hesarin välistä, se oli vain mainos, mutta täydellinen mun seinälle. ♥


Olimme Jonnan kanssa ensiksi syömässä, siirryimme Hietaniemen kirpputoreille, joista mä en vaan löytänyt yhtään mitään. Jonna taas löysi ja olin iloinen hänen puoelstaan! Menimme kahville mun vanhaan työssäoppimispaikkaan, jossa joimme latet. Jatkoimme siitä matkaan kauppoihin, kun Jonna halusi löytää itsellensä jotain mukavaa kesävaatetta. Mä tykkään itse enemmän ostaa talvella mun vaatteet, koska silloin on enemmän mun värisävyjä, kun noi pastillinsävyt ei oikein sovi minulle. Sen jälkeen kävimme myös Stone'sissa syömässä Smokeybrowniet ja sain kuulla positiivisen palautteen, että olin tehnyt taas kerran siellä hyvää työtä!
Sen jälkeen lähdin kotiin, koska myöhemmin näin ystävääni Taika-Kukkaa, jota en ollut nähnyt ikuisuuksiin. Otin kuohuviinipullon matkaani, koska hän ei päässyt valmistujaisiini ja meidän täytyi sitten juhlia sitä kahden kesken. Taika-Kukka piti mulle pienen puheen siinä, kun kohotettiin maljoja ja mä meinasin oikeesti alkaa poraa! ♥

tässä on minä ja Taika-Kukka ♥
Illalla/Yöllä saatiin idea, että tultaisiin meille "jatkoille" jo yhden kuohuviinipullon jälkeen. Päättäisimme grillata vähän halloumia ja banaanipekonia, sekä juoda lisää kuohuviiniä! Kävimme Alepassa, jotta saisimme niitä banaanipekoneita ja paketti halloumjuustoa, omnom!♥ 


Menimme aamuyöstä nukkumaan ja väsymys oli todella kova. Tänä aamuna heräsimme virkeinä ja joimme kupillisen kahvia, kuuntelimme musiikkia ♫ Istuimme tietokoneella (tumblr) ja kävin suihkussa, joka osasi oikeasti helvetti piristää!

Taika-Kukka halusi meikata ja laittaa mun tukan ja meikata ja mullehan se passas, se tuntui todella hyvältä, miten toinen koski suhun hennosti, mutta ei edes mitenkään irstaasti!




tykkäsin tästä mun lettikampauksesta ihan sikana! Kiitoksia Taika-Kukalle ♥

Mitä mä voin enää lopuksi sanoa, mulla oli taas kerrassaan täydellinen päivä, näin myös Petraa. ♥♥ Vietimme monta tuntia, syöden, juoden ja nauraen ja säätiin yllärijälkkäriäkin! ♥


Mä näin myös mun yhden miespuolisen frendin tänään kaupungilla, se hymyili ja moikkas, moikkasin tietysti takaisin ja saman tien, kun se oli mun kohdalla, käveli mun ohitse metrossa, mun kuulokkeet hajosivat lopullisesti. FUCK! 

Vielä lopuksi mulla on teille yksi kuva näytettävänä: 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti