tiistai 11. kesäkuuta 2013

tue'sday!

Tiistai, ei oikein mitään tekemistä, yritin muka siivota tänään, mutta se oli jotenkin... Epätodennäköistä, en oikein saanut mitään aikaiseksi. En saanut oikein viimeyönä nukuttua, koska eilen tuli herättyä reissun jälkeen kymmentävailla kolme! iltapäivällä, joten unta sain viime yönä vasta 3:30 jälkeen. 3 aikaan aamuyöstä ukkosti ja salamoi, awesome!

Tänään olen ollut vain kotona, edelleen ikävöin Volbeatia, odotan jo innolla uutta keikkaa, olen kuunnellut musiikkia, kuvasin kuihtumaisillaan olevia valmistujaisruusuja!



Ihan perus liibalaaba kuvia, mutta ei mulla ollut muutakaan tekemistä, niin kävin meidän perheelle tänään kaupassa, koska äiti jaksanut ja mä halusin jotain tekemistä! Teimme mamman kanssa hyvää ruokaa, omnom! Nyt olen kotona, vailla tekemistä, kirjoitan todella tylsää blogia ja PLAAH! Ja ai niin, tein mä tänään jotakin!! Mä laitoin muutaman kuvan mun seinälle: 

sain vihdoinkin nick groffin ja aaron goodwinin mun seinälle ihanan zak bagansin seuraksi! ♥

samalla myös laitoin kuvan ihanasta mick marsista, RESPECT!! kaunottaresta nimeltä pink! Vincle Neil ja hämärästi näkyy kuva Avatarista! (från Sverige)!

Eipä mulla muuta, toivottavasti huomenna tulee järkevämpää tekstiä, tää on ollu vähän tylsä päivä ☺

xoxo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti