keskiviikko 5. kesäkuuta 2013

How many times did god fall asleep on the job?

Tänään mä heräilin, kävin nopsasti kaupungilla ja tulin kotiin. Hetken olin kotona ja kaivelin jääkaappia, koska en ollut syönyt tai juonut mitään ennen kuin olin lähtenyt ulos. Niin, siis takaisin siihen jääkaappi asiaan. Kaivelin sieltä itselleni ruokaa ja se oli todella ällöttävän näköinen kaappi, en tiedä, kuka sitä on viimeksi hinkannut niin päätin ottaa ohjat omaan käsiini ja siivota sen. Voin näyttää teille kuvamatskuu ja todistusaineistoa.



tällaista siis, oli äiti ylpeä musta, vaikka ne aina väittää, että mä en koskaan mitään tee! Niin ja kuten huomaatte, puhelimesta soi musiikki kajareista, enhän mä olisi muuten olisi jaksanut ♫

Illemmalla autoin sitten ystävääni Pinjaa, kun sen piti saada koiranruokasäkki kotio, niin mä talutin sit koiria. Sen koti on todella kiva, mutta todella pieni :( Itse en voisi asua niin pienessä, mutta mielestäni se sopii sille. Mä olen taas itsekin katsellut tänään asuntoja ja voisin vähän esitellä että minkälaista kotia mä haluaisin ja mistä päin. Olenhan jo aikuinen ja töitä pitäisi löytää ja jos sit jos pääsisi piakkoin omaan kotiin.

Asunnot, jotka nyt esittelen on bongattu www.oikotie.fi Vuokra-asuntoja siis ja sellasia, mimmosessa minä haluaisin joskus asua. Nyt ei puhuta hinnasta, vaan muuten vain ulkonäöstä, eiks yeah?

Tällainen olisi ihana, etenkin tuo keittiö. Tää asunto löytyy Taka-töölööstä, sellasia seutuja, joissa mä haluaisin asua.

Ja tämäkin keittiö, eikö oo ihana ja tuo ulko-ovi. Tällaista asuntoa olisi tarjolla Kalliossa.

Että sellaista, nopealla silmäyksellä löysin tuollaisia, mutta ehkä mä vielä sen upean ja ihanan ensikodin löydän. Toivottavasti. Pitäisi varmaan alkaijaisiksi mennä työkkäriin ja etsiä töitä sen jälkeen sitä asuntoa. ☺

Oikein mukaisaa loppuiltaa ja huomenissa sitten taas!

Ainii, tässä ois teille biisi:




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti