maanantai 17. kesäkuuta 2013

You have left my heart, black and blue

Maanantai, heräsin aikasin kello seitsemän, jotta pääsisin heti kello yhdeksältä aamulla hakemaan mun lipun Volbeatin keikalle. Ja sainkin sen jo heti kello 09:04. Olin nukkunut yöni huonosti, n. 5h unet ei vaan oo mun juttu. Tarvitsen oikeasti sitä unta!
siinä se on, meinasin alkaa itkemään kun sain sen! ♥♫
Nukuin siis viime yönä todella huonosti, mutta viihdyttävää oli se, että näin unta ihanasta Simon Cruzista, se oli piristävää, koska en ollutkaan nähnyt hänestä pitkää aikaa unta.♥

Olin tänään reipas, siivosin Edwardin häkkiä ja imuroin omaakin huonetta jopa, en muista milloin viimeksi se olisi tullut ulos häkistään, ehkä vanhuus teettää sen, että ei enää jaksa. :<



Samalla pidin itsestäni myös kuvauspäivän, yritin ottaa tänään uusia kuvia ja sain jopa yhden julkaistua facebookiin, voin teille muutaman näyttää täällä!

sain tänään tehtyä myös itselleni suht kivat silmämeikit, vaikka se olikin suht' simppeli!
Tässä minä, Nikon D3000 kamerani, pinkki volbeatpaitani, kiharrettu tukka! 
Myöhemmin näin Pinjaakin, vein sille Volbeatin lipun, jonka hän maksoi ja minä tulostin. Sen jälkeen näin Petraa, Miljaa ja Hannaa ja oli niin ikäväkin jo niitä!♥

Milja lähti aikasemmin jo kotiin, niin jäimmekin sitten Petran ja Hannan kanssa kolmistaan. Päätimme tulla meille, koska jostain syystä halusin vain esitellä Hannalle huoneeni, kotini... Saimme myös huikeita kuvia aikaseksi!

tässä on minä ja petra, se osti tänään uskomattoman ihanat kengät ja se oli mua vaan jotenkin paljon pidempi! 

mä muokkasin itse yhden petran kuvan, se saa itse sit lisää omansa, kun kirjoittelee tänne♥

petra kuvasi mun tissejä! tai siis niin....

Ei mulla oikeastaan muuta, teen tänään illalla teille Extra postauksen, minusta...

xoxo

2 kommenttia:

  1. Herranjumala, luin tätä ja rupes kauheesti itkettää... hirvee ikävä teitä! ♥

    VastaaPoista