keskiviikko 26. kesäkuuta 2013

Friendships means so much to me...

Tällä hetkellä mun tekisi mieli alkaa itkeä, en tiedä mistä se oikein johtuu. Siitä, että vähän väsyttää ja muutenkin koskee silmiin, siitä, kun tuulettimen kylmä ilma puhaltaa suoraan kasvoille. Olen tunteellinen paskiainen, joka ikävöi ystäviään?

Eilen oltiin Jonnan kanssa Helsinki-Vantaan lentoasemalla Starbucksissa, koska SE halusi ja oon niin hyvä frendi, että lähdin vielä mukaan!
Sen jälkeen lähdimme moikkaamaan Beaa Sir. Einoon flamingoon. Mun jalat huusi jo siinä vaiheessa hoosiannaa siinä vaiheessa... > Samoin myös tänään, kun olin pitkästä aikaa ystäväni Petran kanssa. Meidän piti ottaa tekotaiteellisia kuvia, mutta ei siitä tullut mitään, ei me saatu sellaista aikaiseksi.



HYI!


xoxo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti