torstai 6. kesäkuuta 2013

Extra: My room!

Moni on pyydellyt minua tekemään postausta huoneestani, joten tästä se lähtee. Alotin sen tässä jo kerran ja mä feilasin, meni ihan v*tuiks ja nyt oon urpå ja aloitan alusta.

Tässä kuvassa näette mun "officen" seinää jossa on muutama hassu kuva, sängystä roikkuu hienoja koriste-esineitä. Sängyn pohjalla mulla on Sonata Arctica seinälippuja, että mun ruma, mutta hyvä patja ei paistaisi sieltä. Viereisessä kuvassa näette kuvia, jotka on tulostettu pieneen valokuvapaperiin, siellä on julkimoita joista itse pidän kovasti. Yksi parhaimpia elementtejä koko huoneessani. Alemmissa kuvissa yksi sana voi korostaa kaiken. VOLBEAT! Bändi numero #1. Siis se on vaan mulle kaikki kaikessa, samalla voitte nähdä muitakin bändejä, kuten Lacuna Coil (it). Vaaterekkini, jossa on kaikki paitani, parhaita paloja siis! 



Tässä näette kuvakollaasi nro 2. Mulla on mun kaapin päädyssä kuvia Turisaksesta, jonka olen nyt nähnyt ainakin viidesti, tavannut pojat kolmesti. Okei välillä törmään heidän viulustiinsa kaupungilla ja nykyään se tunnistaa jo mut! Paras livebändi ikinä! Alemmissa kollaaseissa siis, keskellä olevista teemana voi tuoda rock 'n roll ja miksei jopa 80's. Crashdïet ja Hardcore Superstar, nähty! HCSS:n lavalla on pyöritty! Kruunajaiset pidetty ;) Mötley Crüe NÄHTY ja Rolling Stones ois upeeta nähdä. Andy Mccoy, check! Alemmissa kuvissa on mun yksi lemppariseinistä, jossa koristaa HIM ja Ville Valo on siis Suomen kuumin mies mun mielestä, Kat von D maailman kaunein nainen. Bam Margera on sexy ja The 69 eyes cool! Ja nykyään mun katto siis on aivan valkoinen, sinitarrat tietysti siellä vielä, se oli siis yhdessä vaiheessa täynnä kuvia! KOKO KATTO OLI TÄYNNÄ! 

Mun sänky, johon haluan kyllä jo kohta mennä, onhan se kellokin jo 0:22. Siellä on vähäsen kuvia, Twilight jäännöksiä, true love LOTR ja Zak Bagans. Unisieppari, hikisukkaa ja pehmolelu! Seuraavassa kuvassa näette mun DVD hyllyt, I love movies, nimmariseinää ja susi aiheisia kortteja, olen siis keräilly niitä. Elvis on kuningas ja Johnny Cash legenda, äidiltä peritty tuo Elviksen fanitus, komea mies ja musiikki on kaunista! Mun televisio ja Blu-ray soitin ja perus DVD ja jopa VHS! Makeisia, Elvistölkin, joka näkyy heikosti tuossa kuvassa on löydetty Tanskasta, siellä oli jotain energiajuomaa ja viimeisessä kuvassa aarteita, jotka olen saanut hienoilta artisteilta. Rumpukapulaa, plektraa ja kaljapullo! Tack Peter London
Kuten taas näkyy, Volbeat on ensimmäisenä taas kaikki kaikessa. Fanitavaraa ja olen kehistänyt mun yhteiskuvan heidän kanssaan. Yksi maailman ihanimmista lahjoista, jonka Petra on tehnyt mulle, loitsupurkki on toiminut, jos vain osaa uskoa siihen. ♥ Steel Panther, maailman hienoin parodiabändi ikinä, nähty kerran, tavattu kerran, pussattu kerran. Mun romuloota, jossa on tavarat järjestyksessä omalla tavallaan ja tietää mitä hakea. Pussi jossa on myytävää tavaraa, mutta ei selvästi mee kaupaksi ja datiksen oma aarre, tietokone! 

Mun pikkutoimisto! Mun kirjahylly, jossa yksi hylly on romuille! oikeesti näkisittepä oikeasti mikä romukasa! Silti suunilleen tiedän, mitä kaikkea siellä on! Paljon kirjoja, ja en ole lukenut edes kaikkea. Mun pupusteri ja vähän ehkä näkyy kalja ja siiderilavaa, jotka jäi valmistujaisista ja tuorein kuva musta, enkö olekin kaunis. KIITOS! ♥
xoxo. ps, jos on kysyttävää... KYSYKÄÄ!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti