sunnuntai 23. kesäkuuta 2013

broken wings, dirty kisses, ashes to diamonds

Unohdin mainita, olin eilen ystäväni Jonnan kanssa kuvaamassa täällä Herttoniemessä, minulla on siitä teille näytteitä.
tässä on Jonna, aivan yli ihana kuva siitä! ♥ ©HannamariJohansson
Otti Jonna itse myös kuvia musta ja tässä on pari kuvaa,

Tänään heräsin taas 1 maissa, mutta makasin puolituntia vielä silmät kiinni puoliksi hereillä ja kipusin parvisängystä alas puoli kaksi. Kahvit tuli keitettyä, kone avattua, karkkia syötyä. Olen katsonut koko päivän tänään elokuvia, katsoin Hobitin loppuun.

Sen jälkeen siirryin ihanan Orlando Bloomin leffaan nimeltä Haven.Havenin jälkeen siirryin elokuvaan Lumikki ja metsästäjä, tykkään siitä leffasta ihan älyttömänä. Mun mielestä Kristen Stewart ja Chris Hemswoth näyttää hyvältä yhdessä! ♥
 
Kävin ostamassa tänään elokuvan nimeltä Straw dogs, tätä olen katsonut tässä samalla kun kirjottelen blogia ja ahh, Alexander Skarsgård, mikä ihana mies!♥ Muuten tää leffa on välillä hiukan ahdistava, nainen raiskataan ja nuori tyttö kuolee.

Ei mulla nyt muuta ole, ai niin vielä muutama kuva, jotka inspiroi mua!



Oikein mukavaa illanjatkoa ja nyt oon SPOILER, Alexander just kuoli tossa leffassa FUUUUUCK!

xoxo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti