sunnuntai 16. kesäkuuta 2013

In the rain without cover You put your body next to mine

Lauantai päivä. Heräsin 1-2 maissa? En muista paljoa tapahtuunesta. Datailin ja odotin, että äiti tulisi kotiin, että pääsisin ostamaan uusia sukkia ja uudet kuulokkeet. Kuulokkeet kävin hakemassa ensin, valehtelin itselleni, ettenkö muka olisi mennyt hakemaan niitä Clas Ohlsonilta, vaikka eka olin väittänyt, että en menisi sinne enää koskaan. Löysin mukavat mustat perus kuulokkeet 9,50€ JOS NÄMÄ VAIKKA KESTÄISI FRENDIENKIN NÄKEMISTÄ! Ne mun edelliset punaiset, jotka siis hajosi maksoi silloin, kun itse hain ne niin n. 15€ nyt ne oli n19€ *huoh* Menin kiertelemään kauppoja, että mistä löytäisin itselleni sukkia, mutta seppälässä olikin sitten "Ota 3 maksa 2" tarjous. Halusin mustia nilkkasukkia ja lasten puoleltahan niitä löytyi ja onneksi oli kokoanikin vielä tallessa! JES!!!!
paaaaaaaljon sukkia, ihanaa! ♥


Sen jälkeen matkasinkin Petran luokse ja herranjestas hengaan sen kanssa nykyään todella usein, mutta ei se mua haittaa. Siellä oli ystäväni Hanna lahdesta ja meidän Milja. ♥ Miljan synttäreitä vietettiin ja mua nolotti, kun muilla oli sille lahja ja mulla ei. Okei, no kyllä mä sen vielä sille korvaan, ja hei olen köyhä, työtön, aikuinen... (y)

miljan kakku, se oli hyvää ja aika kivan näköinen!

vähän mun kuvailuja, en vaan oikein osannut avaa tota pulloo, vaikka olen käynyt kolmevuotta kouluakin sen takia! 
Pelattiin Aliasta, mun näyttelijäntaitoja ei kannata kehua, olimme kaikki voittajia ja peli on vaan oikeesi mahtava. Kuvailin Petran kissaa Londonia ja Hanna luki lahtelaisena hesaria, kun Milja ja Petra oli ulkona Londonin kanssa. Päätimme katsoa Harjunpää ja pahan pappi elokuvan ja se on vaan jotenkin niin friikki ja silti kotimaiseksi leffaksi ihan helvetin hyvä, etenkin koska Peter Franzén! ♥ Petra kokkasi meille ruokaa ja se oli taas aivan taivaallista, saisinko syödä sen ruokia useammin? ☺ 

me melkein nuoltiin toi koko pannu tyhjäksi, oli se niin herkkua, omnom! 
Sen jälkeen me katsottiin Tarzan ja mä vaan rakastin sitä entistä enemmän, Phil Collins ja sen biisit, pure love! ♫

Sen jälkeen menimme nukkumaan ja tosiaan, on mulla teille vielä muutama kuva esiteltävänä! 

aamupala hetkiä!

aamupala hetkiä lisää ja turhaa kuvailua!

minä eilen illalla: ©Hanna


xoxo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti