tiistai 18. kesäkuuta 2013

run you fools!

Tämäkin tiistai on ollut todella tylsä! Heräsin taas kello kaksi ja en ole hirveästi tehnyt mitään, istunut koneella, käynyt moikkaamassa Pinjaa ja kävin kaupassa, sekä Apteekissa.
Essi ja Andy oli taas mustissa ja mirrissä ja andy haukku mulle, Pinja suostuu edelleenkin ostamaan mulle koiran. Näin M&M:ssä pienen skottipennun ja jos ne pysysisivät niin pieninä, ottaisin sellaisen!

Essi ja pikku pentu!♥
Ei, oikeasti mä haluan tällaisen koiran, siis RAKASTAN näitä ja tällanen mulle vielä joskus tulee! ♥
Se on Tamaska, Tamaska tarkoittaa intiaanikielellä mahtavaa sutta.
Eli selvästikin mun koira. Nyt olen siis vain syönyt, datannut ja katsonut telkkaria, aloin katsomaan LOTR, sormuksen ritari, pidennetty versio ja mulla silmät kohtu, kun näin tän kohtauksen:

Ihania eikö! 
Eipä mulla ole tästä päivästä muuta, huomenna uudet kujeet

xoxo 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti