lauantai 6. heinäkuuta 2013

I miss you more than I thought.

Heipsan, mä en oikein tiedä mistä aloittaa, mulla on ollut hulvaton viikko ja tuntuu että tää ei tee loppuaan. Aloitetaan viime viikon torstaista, kävin vuokraamassa ihan sika hyvän leffan nimeltä "Take me home tonight". Se on oikeesti yksi maailman parhaimmista komedialeffoista ikinä ja JES! Siinä ei ole Adam Sandleria.

Barry Nathan, paras hahmo ikinä! 
En saanut heti torstaina katsottua elokuvaa loppuun, koska tulin tänne Kurkimäkeen kälyni ja veljeni luokse, jossa oli myös kälyni biologinen Marco (cellä). Noh, lähdimme ajelemaan ja kävimme Järvenpäässä asti moikkaamassa veljeäni Hassea. Takaisin tultuamme oli aika mennä nukkumaan, perjantaina oli meillä kaikilla piiiitkä päivä.
Perjantaina heräsin aamusta ja olin menossa kotona käymään, piti hakea juhlakamppeita ja työvaatteita, koska siis lauantaina meillä oli isot juhlat. Menin Hassen seuraksi töihin Järvenpäähän kuuden tunnin vuorolle ja oli kyllä todella mukavaa, ihan sairaan hyvä rockabilly/blues bändi oli soittamassa siellä Chigacosta asti, sen nimi oli the modern sounds! Mukavia heeboja ;) Samoin näin ihanan ystäväni Fhinan, kun kävimme Mellunmäen grillillä hakemassa safkaa! ☺


Yöllä ajelimme sitten Hassen kanssa sieltä pois ja menimme juhlapaikalle. Ihana kälyni oli onneksi roudannut jo kamani sinne juhlapaikalle, niin sitten aamulla laitettua mekkoa päälle ja sitä rataa. Valvoimme siellä juhlapaikalla aamuun asti ja joimme, sitten piti mennä muutamaksi tunniksi nukkumaan. Sain ehkä itse nukuttua sen 3-4h? Lauantai aamuna olikin sitten kiirettä, piti nousta ylös pukea päälle ja itse olin ainut ajokunnossa oleva ihminen, joten ajoin itse pyyheturbaani päässä Pinjan kirkolle. Minnan Pinjalla oli siis rippijuhlat, isot juhlat olivat siis tiedossa!♥ Aamulla tultiin herättelee, menin suihkuun ja sitten kuuluikin jo sana kiire. Puin nopeasti edellispäivän vaatteet päälle ja mulla oli kirkkaan vihreä pyyheturbaani päässä, kun lähdettiin ajamaan. 

Tulin sieltä takaisin ja oli aika laittautua kirkkoon varten. Minulla oli tyypillisesti vain mustaa päällä ja harmi etten voinut laittaa korkkareitani, koska minulla oli aivan kamalat rakkulat jalassa. Noh, kirkko oli ihan jees, konfirmaatio meni yllättävän nopeasti ja Pinja sai naimaluvan. Ketutti, kun en voinut istuu meidän porukan kanssa, koska kuvia piti ottaa paikaltaan, joten mun piti mennä etsimään itselleni jokin muu paikka, minähän olin se valokuvaaja, right? 

siinä on meidän onnellinen konfirmaatiolainen♥
Kun olimme tulleet kirkolta, bändin pojat (Rock'n Rollas) olivat saapuneet, menin moikkaamaan poikia ja iso hymy vain levisi huulilleni nähdessään heidät!♥☺Mä jouduin myös hakemaan bändipojille roudarinteippiä, grr ;) Mä oon aina tiennyt että tää roudarielämä on vaan mun juttu! Noh, sitten aloitettiin juhliminen, jopa meidän 90.v mummo tuli käväseen, oli aika jäätävää! Juhlat meni jo alkuillasta älyttömän hyvin, bändi alkoi soittamaan ja ihanasti ne soittikin! ♥♫ Rock'n Rollas on coverändi ja vaikka ne ei omia biisejä laulakaan, niin kyllä he silti osaavat tulkita biisin kuin biisin omanaan! 
rock'rollas ♥
Minä olen tämän bändin hovikuvaaja, tai niin meidän äiti ainakin sanoi! ;) Olen jo näiltä kolme keikkaa kuvaillut! Harmi, että nyt en voi näyttää teille mun rumpukapulaa, plektraa ja settilistaa tältä bändiltä, mutta ehkä joskus vielä tekin näette ne. 

Minä tanssin siellä monen ihmisen kanssa. Meidän mummokin oikein kysy, että mistä minä olen moovit oppinut, ehheh! Bändillä oli neljä eri settiä ja mitä pidemmälle mentiin, sen rokimpaa kuunneltavaa meillä oli. 

siinä näkyy bändiä ja pala yleisöä♥
tanssipareja♥
Menin itse bändiläisten kanssa nukkumaan backstagelle ja voin kertoa, että parempaa seuraa nukkumiselle saa etsiä! ;) 
tässä oli sit tää meidän juoma-allas;)
Seuraavana aamuna kaikki oli vähän jäässä, väsynyt ja ehkä joka krapula, ken tietää? Parhaimmat lohkaukset tuli veljeni Hassen suusta.

"Marco oliks kivaa nähdä äitiis pitkästä aikaa?" Kaikki oli sen jälkeen vähän näin o____O, jonka jälkeen Hasse tokaisi että "Ai onks teidän faija pannu sunki mutsiis?" 

Sunnuntaina mentiin myös Minnan porukoiden mökille, siellä elettiin sitten keskiviikkoon asti ja voi, että en oo kyllä ikinä saanut rentoutuu niin täysillä. 


xoxo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti