sunnuntai 21. heinäkuuta 2013

please don't stop the music

Hei, olen nyt kolmatta päivää yksin kotona, mutta minulla ei sentäs ole kolmatta päivää samoja vaatteita, niin kuin Kaiho on laulanut. Tänään on minun nimipäiväni ja en ole oikeastaan tehnyt sen kummempia, siivosin huushollin ja veljeni Hasse tuli aamupäivästä hakemaan Edwardin kantokopan, koska ne aikovat olla vielä viikon mökillä ja, koska heilläkin on kani. Ei ne voi sitä sinne yksin jättää!

Eilen oli minun rakkaan ystäväni hääbileet, koska ne oli toissapäivänä mennyt vihille. Vielä kerran onneksi olkoon Sara ja Sebastian! ♥


minä ja sara♥
Eilen hirveällä kiireellä menin ostamaan lahjaa tuolle ihanalla pariskunnalle ja kiertin muutaman kaupan... Okei, en! Menin suoraan Anttilaan ja sieltä löysin heti etsimäni.


Sitten ostin vaaleanpunaisia sydänkarkkeja sinne mukaan! Ja tiedättekö mitä? Kaupasta ei saa edes sellofaania ainakaan tähän aikaan vuodesta... Mä eilen kiersin meidän kaikki kolme lähikauppaa, mistä luulin saavani sitä, mutta ei! Näköjään se on täälläpäin jokin kausituote, että ei saa kuin joulusin, kun tehdään jotain piparkakkutaloja. Harmi, että en ottanut kuvaa kortista, koska Sebastian sanoi jälkeenpäin, että se aina tykkää kaikista korteista ja sen mielestä se oli hieno. Jes, olen onnistunut jossain edes! ☺

Ilta meni mukavasti, me juotiin ja syötiin ja kaikilla näytti olevan kivaa! Musta oli erityisen ihanaa, kun Sebastian sanoi mulle, että "kiitos, kun sait Saran niin onnelliseksi". Mä oikeesti liikutuin noista sanoista, inside infoa en aio teille kertoa! ;) 

Katsottiin muuten siellä bileissä jalkapalloa ja mä oon itse enemmän jääkiekko ihmisiä, mutta olen löytänyt mun ainoan syyn, miksi voisin katsoa jalkapalloa.



Tanskalainen jalkapallo pelaaja Simon Kjær. Niin kuuma! ♥
 tässä on sitten mun eilinen asu. Laitoin siis ton mekon, vaikka kokeilin eka tuota paitaa ja hametta, mutta ei se vaan onnistunut :-(

Tänään tein taas hyvää ruokaa ja mä olen yrittänyt esittää itselleni kotivaimoa. Niin Petra väitti... ;)
keitettyä perunaa, salaattia, kurkkua, kevätsipulia, viinirypäleitä, raejuustoa, salaattijuustoa, kananmuna
mä olen päättänyt myös täällä blogissa aloittaa sellaisen musiikkichallengen, jota olen tehnyt joskus tumblrissa, mutta miksi sitä ei voisi tehdä täälläkin, että ihmiset tietäis, mitä bändit mua kiinnostaa. ☺♫♥



kohta 1. Kuva lempäbändistä...
sehän on tietysti VOLBEAT♥♫
xoxo


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti