tiistai 9. heinäkuuta 2013

...silloin hautaa minut tänään

Tänään oli taas aikainen herätys kello yhdeksän. Nousin n. puoli 10 jälkeen, koska aikaset aamuherätykset ovat minulle nykyään vaikeita. Sain kuitenkin itseni ylös ja puin päälle, join kahvia, meikkasin ja oli aika mennä Kelaan. Siellä sain kuulla, että vielä pitäisi toimittaa vanhempien palkkatodistukset, koska asun kotona. Uskomatonta, noh huomenna sitten. Olin etsimässä itselleni iPhoneen viidettä johtoa, mutta en löytänyt edullista, fuck!

Saat tanssia, saat nauttia
Humaltua neonvaloista
Täällä häkin ovet aukaistaan
Ja naamiot riisutaan

Olen kuunnellut tässä pari päivää Sydänpuuta, ehkä paras suomalainen "iskelmä" yhtye IKINÄ, jonka tiedän. Siinä on laulajana Sonata Arctican ex-kitaristi Jani Liimatainen, silloin kun olin nuori ja en tiennyt maailmasta paljoa paskaakaan, oli se muka unelmieni mies. Noh! Ei sillä hassumpi ääni oo ja rakastan sen sanoituksia! Sydänpuun löysin joskus vuonna...? 2007, ai kamala! Onko siitä jo niin kauan ;__; Tässä alkaa tuntea itsensä jo vanhaksi! 

Hän on lammas suden vaatteissa

Vain saalis petojen joukossa
Pieni tyttö kovin eksyksissä
Niin tuttu paikka muttei muista missä

Tänään olen siivonnut huoneeni ja ollut vain, kirjoitellut mitä sattuu ja moikannut Pinjaa, vuokrasin leffan ja ostin 5€ karkkia! Ei jeesus! Kälyni Minna käski minun katsoa sellaisen lasten elokuvan kuin "viisi legendaa" mutta se ei ollut niin hyvä kuin ajattelin :(

mun office!


sori toi mun tukka -.-'
Taas ilta saapuu kaupunkiin
ja askeleet vie rantaan.
On ilma lämmin, suolan makuinen.
Mun tieni luokses johtaa,
mutta katseet eivät kohtaa
Vain pieni hymyn väre sun huulillas

Tilattiin äidin kanssa kuvia Maaliskuulta lähtien! Ja mulla on edelleen vaan ikävä Rock'n rollasia ja Pinjan ja Hassen bileitä ♥ Nothing else to say...

xoxo 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti