lauantai 6. heinäkuuta 2013

You brought my life baby out of control

Päiväni alkoi tällä, en halua paskasta olosta tai angistani sen enempää. Synkät pilvet pyörivät mielessäni ja niiden ajattelu sattuu entistä enemmän, olen pettynyt itseeni.

Tänään on muuten ollut ihan jees päivää, olen potenut pahaa oloa, mutta silti olen voinut elää sen kanssa. Näin tänään pitkästä aikaa Petraa ja jotenkin tuntui, että se olisi ollut paluu arkeen. Samoin vein siskoltani pulloja, koska siis olen hänen luonaan koko viikonlopun kissavahtina! Pulloista sain sen 13€ taskurahaa, ei paha! Vettä satoi kaatamalla, aivan kuin Esterin p*rseestä ja ukkosti. Olin jo aivan litimärkä, ennen kuin oikeasti edes pääsin mihinkään.

se tunne kun voi käyttää myös systerin meikkejä
tältä se jotakuinkin näytti
tää on mun systerin olohuoneen lamppu, eikö oo ihana! 
mun lounas/päivällinen ☺
Sitten olin myös tänään shoppailemassa, vaikka en siitä kamalasti pidäkään, mutta tämmösiä juttuja mä löysin!
ihanat korvikset

koru

tossa lukee tanskaksi "love"

ja tää on ihan uniikki, mun uus babe! 
Olimme Petran kanssa syömässä meidän olohuoneessa: sieltä sain tällasia viboja ♥


Kun pääsin takaisin tänne siskoni luokse, kävin kylpemässä ja vituiks meni sekin, kun toinen kissoista tuli paskalle ja hais niin kamalalle, että en enää kestänyt..

xoxo 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti