lauantai 13. heinäkuuta 2013

I heard she have some problems

Turvotusta jatkuu sen mun toissailtaisen huono-olokohtauksen jälkeen. Kaikki on tässä pari päivää sanonut, että se saattoi olla allergiakohtaus. Toisaalta se saattaisikin olla totta. :< Inhottaa!

mä en tiedä huomaatteko te eroa, mutta mä huomaan. Tuo jälkimäinen on turvotuksesta. 
Pinja herätti mut tänään 20 yli 11. Olin nukkunut yöni hyvin, mulla ei mennyt kuin 40minuuttia ja olin jo valmis. Menin mustiin ja mirriin odottamaan Pinjaa ja lähdimme siitä sitten melkein suoraan shoppailemaan. Meidän piti viedä kotiinkuljetuksella kaksi kissanhiekkaa ja voi h*lvetti mitä säätöä sekin oli!

Menimme itäkeskukseen ja kävimme ensiksi eläinkaupoissa, sitten Expertillä, sieltä matkasimme Tigeriin, jonnekin ihmeelliseen vaatekauppaan!, Carlingsiin, Anttilaan, Clas Ohlsoniin, Tarjoustaloon, Jyskiin, takaisin Anttilaan ja sieltä sitten Pinja kävi New Yorkerissa, kun jäin muiden kamojen kanssa ulkpuolelle venailemaan! Sitten menimme Pinjalle, tilasimme Pizzat, Pinja kävi kaupassa, söimme, laitettiin Pinjan kanssa sille verhot. Ei muuta, nyt olen ollut kotona ja sain kuvattua paitani, jonka rakas ystäväni osti minulle! ♥

tällane ihanuus! 
ostin viidennen iPhone 4 johdon itselleni, mukaan tuli autolaturi, 

mä kokeilin tänään pinkkiä paitaa, ei ihan mua! 

mozarella, katkarapu, tonnikala, pesto. ei auta mun turvotukseen, mutta pitkästä aikaa oli hyvää.



xoxo

4 kommenttia:

  1. Niit hiekkoja oli kolme!! :D
    Ja rupesin just itekki miettii sen vaatekaupan nimee... Haluun sinne takas!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en ymmärrä miks ei vaan otettu sitä autoa? oltais päästy niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin paljon helpommalla!

      Poista
  2. Ajattelitko kuihtua olemattomiin? Sähän oot laihtunu taas ihan kamalasti!Vau oon ylpee susta!
    Mä ostin kans viikko sitte Jack Danielsin paidan=Rakkautta ensisilmäyksellä<3 Mut toi pinkki paita ON IHANA! Mun on pakko saada tollanen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, voi saya, mä painan nyt... 61-63kg ja kaikki vaatteet vaan putoo ;_________;

      Poista