perjantai 19. heinäkuuta 2013

It wasn't me, It wasn't you

Olen tässä pari päivää pelannut Simsiä ja se on vain yksinkertaisesti maailman mahtavin tietokonepeli ikinä, seriosly! Näytän teille kuvakollaasin kaikista mun perheistä, mitä mulla on... Yritin äsken toisella koneella ottaa perheistäni prnt screen kuvat, mutta ei onnistunut, joten valitettavasti ette näe mun huikeita perheitä! :<

Porukat lähti tänään myös reissuun, joten saan olla reilu viikon yksin kotona, en aio päästää ketään meille kylään. Ehkä! 

Mä olen tässä pari päivää sitten myös päättänyt, että mä haluan ihan oikeasti sen tarantellan, suunnittelin ensiksi itselleni tarantellaa, joka latinankielinen nimi on haplopelma lividum, mutta kun luin niistä tarkemmin, ei se sopinut alottelijoille, koska ne ovat agressiivisia ja erittäin myrkyllisiä, mutta syy miksi semmoinen olisi ollut ihana, koska se on sininen.♥
©google 
Joten menin lukemaan internetistä minkälaisia erilaisia tarantella lajikkeita olisi ja löysin sitten alottelijoille sopivan ja myrkky mietoa, sen latinankielinen nimi on Chromatopelma cyaneopubescens, nimeä en edes yritä lausua ääneen!



Toi on niin ihana ja sanotaan, että nuo ei niin helposti purekaan, mutta onko siihen uskomista? Enää pitäisi löytää kasvattaja ja ostaja. Mutta siis sitten vasta, kun muutan joskus omaan kotiin.♥ Honestly, en ole siis koskaan sietänyt käärmeitä, en ikinä! Sanotaan, että jos näet unessa käärmeen niin joku ihminen tahtoo sinulle pahaa ja hämähäkki taas merkkaa hyvää tulevaisuutta. Samoin myös hämähäkit on aina ollut mulle se juttu, koska löysin tänään kaapistani tarhassa tekemäni kangaskassin, jossa oli HÄMÄHÄKKI!

KATTOKAA NY! sillä on vaan seitsemän jalkaa:(
mä en tiedä, mitä tossa lukee, paitsi että -99 OON OLLU VIISI VUOTIAS TUOLLOIN!
Olen myös ollut aikamoinen kokki pari päivää, koska eilen ja tänään olen tehnyt aivan maittavaa ruokaa, samoin myös näin Petraa tänään ja olin senkin kanssa ulkona.♥

riisiä, kurkkua, viinirypäleitä, salaattia, itämaisia vihanneksia, salaattijuustoa, chilikastiketta, soijaa.
salaattijuustoa, riisiä, kalapuikkoja, kevätsipulia, rypäleitä, kurkkua, salaattia, chilikastiketta, soijaa.
Tänään olin myös Petran kanssa ulkona syömässä ja mä otin vuohenjuustosalaatin! Rakastan sitten vuohenjuustoa ylikaiken! 


Ai niin, ostin myös yks päivä hameen, joka on kokoa S. Voitteko kuvitella, muistan vielä ajat ku ostin XL vaatteita. Silti käytän vielä noit XL paitoja, koska ne on ihanan rentoja.♥ 

ei ole mikään edustuskuva, mutta kyllä se kelpaa☺
xoxo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti