maanantai 8. heinäkuuta 2013

täällä minä olen, niin kuin olen ollut ja tulen varmaan aina olemaan

Muistatko, kädet uumallas huulet huulillas
Tunteen, joka sydämemme kahlitsee.
Kielletty, hetki yhteinen yö toiveiden
Salaa, pimeydessä sinuun painauduin

Eilen tulin Hannalelta kotiin ja taisin olla maailman paras pikkusisko, kun siivoilin siellä. Oli kyllä mukava viettää rauhallinen viikonloppu siskoni luona hoitamassa kissoja. Eilen yritin ottaa siellä itsestäni kuvia, niin tällaisiin tuloksiin tulin: 



Joo leikin vähän Hannelen tuulottimella, mutta ei kai se haittaa vai mitä? ;) 

tässä on mun eilinen ruoka: paistettua perunaa, salaattia, kurkkua, tomaattia, auraa, bonjour savuporo, viinirypäleitä. NAM! 
Tänään olen ollut vain kotona, heräsin jo yhdeksältä ja se oli h*lvetin vaikeaa oikeasti! Pinja tuli kahville Andyn kanssa ja olin ihan näin x___x. Pinja lähti töihin ja jäin yksin kotiin, aloin katsomaan kaikki True bloodin viidennen kauden jaksot loppuun!♥  

tää oli kauhein kohta koko kaudesta!!!! 
Samalla huomasin, että kausi kuutonen tulee Cmore kanavalta tänään jaksot 3 ja 4 joten katsoin netistä jaksot 1-2 netistä ja kolmosen ja nelosen sit tv:stä ja oikeesti olin ihan ♥_______________________♥ koko ajan! 

xoxo 

2 kommenttia: