maanantai 3. maaliskuuta 2014

Why no wrong can´t be right

Hei kaikki, mun viime viikko on ollut vauhdikasta ja hyvää fiilistä täynnä. Petra ja Hanna tuli käymään mun luona eräänä päivänä ja jestas, kun oli mukavaa!

Petra maskeerasi, olen kyllä aikamoinen monster
Tytöt toi mulle jäätelöä ja keksejä ja olin ihan "fuck" fiiliksellä, koska aloitin jo tosissaan viime viikolla mun herkkulakon, joka on mennyt jo vähän mönkään, mutta yritän nyt pitää sitä taas kurissa. Puhuimme meidän tulevasta reissusta, jota jännittyneenä tosissani odotan ja sitä hyvää ja rakastavaista fiilistä taas!♥

Muuten olinkin koko viikonloppu yön taas töissä, mutta mitä tähän muutakaan voi sanoa? Tilipäivänä se hymyilyttää. Viime lauantaina mun rakas kummityttöni Ninja täytti tasan 3.v, niin se red bull on näköjään antanut ajallekin siivet! Eilen vietettiin juhlia ja retkahdin herkkuihin taas.

onnea mun mussukalle!♥

 Sitten päästään aiheeseen mun herkkulakko! Olen siis mässäillyt viime aikoina tosi paljon, joten päätin että nyt saa ainakin omalta osaltani hetkeksi riittää. Olen rakentanut haasteen itselleni, jossa osaan myös sitten palkita itseäni. Tahdonvoimasta yleensä kaikki on kiinni tällaisissa asioissa mun tietääkseni.
Kuitenkin! Herkkulakkoni kestää kolme viikkoa, en saa syödä mitään hyvää, olen kieltänyt jopa tumman suklaan itseltäni ja jos minä selviän tästä kolmesta viikosta, olen onnistunut haasteessani ja saan palkita itseni ostamalla mun omaan kotiin jotain mielekästä.♥

Tässä tavaroita, jotka haluaisin vielä kotiini, kaikki kuvat on JYSKin sivuilta ja täytyy vaan sanoa, että mun mielestä se on niin paljon parempi kauppa kuin IKEA. Jyskissä on enemmän mun näköisiä juttuja ja hei, onhan sekin myös tanskalainen liike! ;) Haluaisin myös mun sänkyyn kunnollisen päiväpeiton, että saisin sitten aina mun ei niin edustutskykyiset pussilakanat piiloon. Sänkyni toimii siis sohvasänkynä ja täytyy, että se on aivan ihana, ei todellakaan ollut mikään turha ostos, se on yksi parhaimpia asioita tässä mun kotona.

Ja ai niin, vielä avautumista. Voihan perkeleen perkele!! Äiti oli niin ystävällinen, että osti mulle imurin, jonka olisin voinut hakea sitten tällä viikolla, niin tänään ne sieltä expertiltä soittivat minulle, että niitä imureita, joita olisi pitänyt tulla tällä viikolla tuleekin VASTA touko-kesäkuun vaihteessa. Voihan helvetin helvetti! Kunhan saan palkkani niin meen sinne expertille ja sanon, että haluan toisen imurin ja rahat siitä edellisestä varauksesta takaisin! Ei oikeesti voi käydä näin paskaa tuuria mulle...



Näihin kuviin ja tunnelmiin:) Aion jatkossa postaa teille positiivisia juttuja ja siitä, kuinka pärjään mun herkkulakon kanssa!

xoxo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti