keskiviikko 5. maaliskuuta 2014

You were daddy's girl nice and sweet Never in trouble mommy's honey

Heippa vaan! Tää on juhlapostaus, koska tää on todella mun sadas postaus täällä, joten!! Nappasin tämän kuvahaasteen serkultani Tannilta, joten ajattelin itsekin repäistä. Olen todella huono aina tekemään näitä, mutta tämä vaikutti mielenkiintoiselta ja kun Tanni niin kiltisti pyysi, niin miksipä ei? Multapa ei heru, jos ei pyydä kauniisti.

"Moni meistä bloggaa anonyyminä, eikä halua laittaa esim omaa kuvaa sivulleen. 
Olisi kuitenkin mukava nähdä minkä näköistä porukkaa me olemme. 
Esittele itsesi yhdellä tai useammalla lapsuuden kuvallasi. 
Harvalla on lapsuuskuvia tiedostoissaan, mutta vanhan valokuvan saa helposti sähköisesti julkaistavaan muotoon ottamalla siitä kuvan digikameralla
Nyt selaamaan valokuva-albumeita! 
Laita haaste kiertämään jakamalla saamasi haaste kahdelle tai useammalle bloggaajalle."
tästä me lähdemme liikkeelle, olin siis keskonen ja TODELLA PIENI! Pituutta löyty se n. 35cm ku synnyin ja painoa sen vaivaset 1400g
Tässä olen 2kk ikäinen ja tosissaan ensimmäinen jouluni, sekin siellä sairaalassa meni.
Tässä taas sitä ollaan serkkuni Tannin sykyssä♥
Tässä mä olen 1kk ja 3vk
Ikää en osaa sanoa, vuoden kaksi ja tuo taitaa olla oma sisko? kulta siinä viekussa. Olen kyllä ollut tosi suloinen pikku taapero!
Tanni serkku mun tukkaa laittanu, olimme skidinä Tannin pojan kanssa kyllä niin paita ja peppu!♥
Tarhakuvaa, ehkä sen 4.v MALLIAINESTA!
tää on vuodelta 99, jolloinen olen ollut 5.v Muistan sen siksi, koska se oli aikaa jolloin sain viettää viimeisen joulun isän kanssa ja seuraavana kesänä se kuolikin jo veks!
Olen kyllä tähän päivään asti näyttänyt samalta, kaunistunut ehkä vanhetessa ja vuosien varrella, mutta suloiselta olen näyttänyt nuorempanakin. En jaksa erikseen mainita ketään haastettaa, tehkööt ketä huvittaa, tässä oli mun kuvasarja ja nyt voisin lopuksi laittaa kuvan itsestäni, miltä näytän nykyään:

xoxo

5 kommenttia:

  1. IIIIHANA!!!!!!! Mä täällä kyynelehdin kuvia kattelessa jotenka kiitti vaan =).. Eiku nää on niin ihania, mutta voiton vie tuo rullat päässä - kuva..en mä ite ees muistanut tuota voisit muuten postailla siitä sun kämpästää.. een mä yhtään utelias ole.. =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi raukka!! :DDD♥♥♥ Niinhän mä voisinkin! Täällä on nyt _suht_ siistiäkin, niin voisin ottaa kuviakin tästä ku olen saanut tätä laitettuakin! :) Kiitos mussukka, täällä laatikoissa on näitä kuvia lisääkin, missä olet esim sinä ja minäkin! Kalvitsassa ja olen silloin ollut ihan vauveli. Ikää mulla oli? En edes tiedä. :D

      Poista
  2. Moi vielä, miksköhän Kotipellolle ei ole päivittynyt sun postaukset 4 kuukauteen..?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. perkele.. en mä saa päivitettyä sun blogia mun listalle - onkohan bloggerilla darra kun ei skulaa.. tarttee koittaa vielä uudestaan..

      Poista
    2. No perkele!! Sain tosissani nyt postattua mun kodista, että käyppäähän serkkuherkku kyyläämässä! ;)) Blogger ei halua jakaa mun "karua" elämää teille muille. Kokeiles lopettaa mun seuraaminen ja yritä sitten uudestaan, jos vaikka sitten toimis?

      Poista