tiistai 18. maaliskuuta 2014

Still hypnotized by own mind Behind my laugh there is a sign

Tunne itsesi.. Olen nuori nainen, 20.v ja täynnä murheita, pieniä ja suuria. Itsensä pohdiskelua ja aikuiseksi kasvamista. Mitä nämä ajatukset voikaan tuoda tullessaan?
Oletteko koskaan lukenut niitä juttuja, kun on, että "mitä lempivärisi kuvastaa sinua?" "Horoskooppi sitä, horoskooppi tätä." "Tämä tukkatyyli kertoo sinusta, että..." "Silmiesi väri kertoo sinusta, että..." Mä itse ainakin luen noita juttuja ihan mielenkiinnolla ja monesti tunnistankin myös itseni niistä.

Sininen

"Olet konservatiivinen ja luotettava. Et helposti luota uusiin ihmisiin. Et todellakaan ole impulsiivinen vaan mietit hyvin tarkkaan ennen kuin toimit. Olet aito, vilpitön ja otat vastuun vakavasti. Kaipaat rauhaa ja harmoniaa. Olet herkkä ja huomiot muiden tarpeet aina. Olet eräänlainen pelastaja ja rakastaja, mutta sinun tulisi oppia rakastamaan enemmän myös itseäsi. Et pidä huomiosta ja olet mieluummin taka-alalla. Olet lojaali ja luotettava kumppani sekä uskollinen ystävä."

Siniset silmät

"Sinisilmäiset ihmiset saavat olla onnellisia siitä, että heidän silmienvärinsä on erittäin haluttu ja liitetään usein nuoruuteen. Sinisilmäiset ovat luonnostaan viehättäviä sekä erittäin ystävällisiä ihmisiä. Myös ulospäin suuntautuneisuus on heille ominaista. He rakastavat sitä, että heidän ympärillään on runsaasti ystäviä, ja he ovatkin erittäin lojaaleita ja ystävällisiä. Myös viisaus ja luovuus kukkivat sinisilmäisissä. Huomionarvoista on myös se, että sinisilmäisillä ihmisillä on yleensä todella kestäviä parisuhteita."


Näitä lukiessa kyllä osaa tunnistaa itsensä. Olen aina auttamassa ystäviäni, kun he apua tarvitset. Minulle tulee hyvä mieli siitä, kun tiedän että olen saanut auttaa muita ja siitä, että sille toiselle tulee hyvä mieli ja hymy huuliin, kun olen heitä viitsinyt jeesata. Olen kyllä tyytyväinen elämääni, minulla on perhe, jonka kanssa tulen toimeen. Vaikka en koskaa isosiskolleni soitakaan, tai se edes minulle olemme silti väleissä. Isoveljeni kyllä jeesaavat minua ja on ihana nähdä, kuinka niitä kiinnostaa mun elämä. Toinen on auttanut tekniikan asioissa, toinen hommasi minulle duunia ja on itse jopa soittanut ja kysynyt, että saako tulla kylään. On meillä myös ollut hetkiä, kun en häntä pitänyt veljenäni, mutta kyllä aika muuttaa vaan tilanteet ja taistelut.

Minulla on asennetta, en anna pienien asioiden stressata elämääni, mutta silti on asioita, mitä pelkään, minua alkaa ahdistamaan tietyt asiat. En osaa oikein purkaa oikeasti niitä pahoja fiiliksiäni kenellekään. Selvitän ne omassa päässäni, minulle on ehkä liikaakin jopa sietokykyä. En suutu niin helposti, vaikka minua jokin asia saattaakin ärsyttää.

Horoskoopiltani olen skorpioni: "Rakastaa vitsailla ja hänellä onkin loistava huumorintaju. Rakastaa olla hemmottelun kohteena. Todella energinen ja ennalta-arvattava. Puhelias. Skorpioni rakastaa rahan hajua ja tuntua. On hyvä ansaitsemaan rahaa, mutta vielä parempi kuluttamaan sitä. Suojelee viimeiseen hengenvetoonsa asti läheisiään. On hyvä ja luotettava ystävä, mutta mikäli skorpionin luottamuksen pettää, ystävyys päättyy siihen."





Eilen olin Ikeassa ystäväni Taika-Kukan kanssa, koska hänelle tulee ensi kuussa VAUVA!♥ Ja mä lähdin heille kuskiksi, että ne saa viimeisetkin vauvajutut ostettua. Itselleni en kyllä kauheesti mitään ostellut, mutta vähän kuiteskin!





 Hetki tuon kuvanoton jälkeen, putosi tuo vasemmanpuoleinen taulu ja kehykset menivät rikki! Siksi pyysinkin ja pyydän vielä täälläkin avoimesti ja kauniisti serkkuani Tannia tekemään tuohon uudet reunat, takalevy ja etumuovi mulla on vielä tallessa. Tuossa oikeanpuoleisessa kuvassa mulla on taas mun muutamia keikkalippuja, jotka halusin kehystää. ♫♥

Tässä on vinkkejä mimmosta haluaisin, nättiä kivaa, sievän väristä, sopii varmasti minun eteiseeni nuo tuon tyyliset!

Vähän kynttilöitä, vaikka olenkin niitä huono polttelemaan, mutta nuo tuoksu aivan ihanilta, merellisesltä, suihkun raikkaalle miehelle!♥ Äidillekin vein vinon pinon tuoksukynttilöitä ja olihan hän tietysti tyytyväinen.

Ihania pakettikortteja!♥
Sain vihdoinkin muuten myös nimen mun oveen, ei sitä odotettu kuin vajaa 2KK


xoxo

2 kommenttia:

  1. Laitappas kehyksistä mitat eli leveys, korkeus jne.. yritän keksiä jotakin.. nuo pukettikortit on ihania..arvaa vaan tekiskö mieli iikkeaan..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. varmasti!! siellä oli kyllä kaikkea kivaa, mä haluaisin vähän taas jyskeilemään, mutta ei mul oo mittää fyrkkaa ikinä mihinkään :<

      Poista