tiistai 25. maaliskuuta 2014

Close your eyes and take my hand Follow me where I stand...

Hei, on taas aika postailla. Elämässäni on tapahtunut hyviä asioita ja voin todella hyvin! Vaihdoin blogini kuosinkin keväiseen tyyliin ja jestas, kun se näyttikin hyvältä, kun kävin vilkaisemassa sitä.

mun tukka näyttää jokseenkin tältä nyt!♥






Viikonloppuna pyrähdettiin Pinjan kanssa Lahdessa katselemassa keikkaa ja se ilta oli vaan jotain niin parasta!♥

Mygrain♥

Profane Omen♥
Yöllinen kotimatka Lahdesta tuntui sujuvan todella nopeasti, olin itse joskus 3 sunnuntaiaamuna kotona. Kävin suoraan nukkumaan ja lauantaina heräsin hyvillä fiiliksillä. Kävin hakemassa Pinjan, kun sillä oli äidille kilokaupalla mustikoita. Menimme työpaikalleni Shellille tankkaamaan ja siivoamaan vähän autoa. Menimme äidilleni sitten palauttamaan auton ja veljeni tyttö Ninja oli mummilahoidossa.
Ninja tuli mun luokse sitten yöksi ja vietettiin tyttöjen iltaa. Teimme hyvää ruokaa, herkuttelimme ja katsoimme leffaa. Katsoimme karhuveljeni Koda kakkosta, Ninja tykkäs siitä kovasti. ♥

Katsottiin siis ensiksi Pocahontasta, mutta Ninja ei tykännyt siitä niin kovasti :'D

Eilen sain kuulla ilouutisen, kun minulle tuli perinnöllisyyslääkäriltä puhelu, joka kertoi minulle että mulla ei ole syöpägeeniä, joka on periytynyt meillä suvussa ja joka on myös kaikilla sisaruksillani. En osaa sanoin kuvata kuinka onnellinen olin eilen sen puhelun jälkeen. Silmäni oikein turposivat onnenkyyneleitä!
Kävimme myöhemmin myös isäpuoleni äidillä, jolle vietiin ruusuja hänen syntymäpäivänsä kunniaksi. Kerroin hänelle myös hyvistä uutisista ja hän vain ihmetteli, kuinka voin olla niin rauhallinen. Äitikin palkitsi minua ihanilla ruusuilla, jotka Ninja valitsi minulle.


Rappuuni oli myös ilmestynyt tällainen ilmoitus ja täytyy sanoa, että olin aika sanaton siinä vaiheessa.
Valitettavasti en itse pääse tuonne, joten minun täytyy varmaan kirjoittaa kirje ja pudottaa se postilaatikosta, että en pääse paikalle. Koska olenhan työmyyrä, aina töissä ja palaan aina lahkooni kuin bumerangi.




xoxo

2 kommenttia: