torstai 13. maaliskuuta 2014

I stare at the girl in the mirror t-shirt torn up jeans, no beauty queen.

Heipparallaa! Sitä ollaan taas oltu koko viikko työn touhussa. Maanantaina minulla oli vapaata vielä ja tilikin tuli, sekä meni. Tiistaina ja keskiviikkona vierailin Kruununhaan Shellillä ja muksaahan siellä oli! Kävin myös tilipäivänäni ruokakaupassa, koska oikeesti mulla ei ollut yhtikäs mitään mun kaapeissa ja voitteko kuvitella? Yksin asuvalla ihmisellä meni 70€ KAUPPAAN! Herranjumala!! Kyllä se ruokakin vaan maksaa ja täytyy sanoa, että hyvällä omallatunnolla en kyllä mitään herkkuja ostellut.



Ostin itselleni tiistaina myös uuden valokuva-albumin, johon lajittelin valokuvia.
Tuollainen aika perus musta, Tigerista oli vaan 3e, joten ei ollut hinnalla pilattu!! Heitin vanhat romut roskiin, paitsi nämä kaksi aarretta, jotka olen tainnut serkultani Tannilta joskus saada? 

aivan uniikit♥
Muuten en ole oikeastaan tehnyt mitään jännittävää tai hetkistä elämässäni. Eilen ostin itselleni henkilövaa'an, ei ollut hinnalla pilattu kun 20€ makso ja kahdenvuoden takuu. Vaaka näytti muutenkin sopivia lukuja, mutta onko kukaan sittenkään tyytyväinen omaan lukuunsa, niitä ei pitäisi katsella koskaan, koska luvut huijaa ja kunhan olet vain tyytyväinen siihen, miltä näytät peiliin katsoessasi. Niin kuin minä olen, tällä hetkellä.♥
 Tänään sain pesukoneen, joten olen vain pyykännyt! Äitikin tuli käymään kylässä, ihasteli pesukonettani ja toi mulle pakkaseen pullaan meidän koululta! *hehheh* Hän osasi auttaa minua myös parissa askarruttavassa kysymyksessä valokuviini liittyen, kun en vain tiennyt niitä tyyppejä! Nyt tiedän...

siinä se on mun minikone ja hyvin toimii!
Ohhoh, se olisi päiväunien aika kohta ja ensi yöksi taas töihin. Se ois taas vietettävä kaikki mun viikonloppuyöt mun lahkossa nimeltä sHell.:)



xoxo

2 kommenttia:

  1. Voi kääk. Sä olet säästänyt nuo kuvakansiot-ihanaa! Jirilläkin on omat säästössä.. hauska tuo pyykkimasiina. Shemppiä lahkoiluun:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tottakai, nuo on aivan ihania, vähän rikkinäisiä sivuja :< Kiitos, mä yritän jaksaa mun lahkoilla!! :'D

      Poista