lauantai 8. maaliskuuta 2014

I'm on my way Just set me free Home Sweet Home

101 ja yksi asiaa kodista. Okei ei ehkä niin paljoa, mutta haluaisin nyt esitellä teille kuvia kodistani. Niille, jotka ei ole täällä vielä käyneet ja ovat kiinnostuneita ja uteliaita siitä, miltä se tällä hetkellä oikeasti näyttää.. Kuvissa näkyy elämisen merkkejä, koska en tosissanikaan jaksanut jokaista vaate rytkyä pistää piiloon kuvien ottamisen ajaksi tai laittaa kaikkia tavaroita, tiskejä, sekä että.. paikoilleen.

TERVETULOA! tässä on mun eteinen ja roskat odottaa roskiin viemistä. Tuo räsymatto on JYSKistä ja aivan ihana löytö! Kenkäteline ois aivan ihana omaksua.
 
Tässä on tää mun eteisen peili, joka on oikeasti yksi mun suosikki asioita täällä kodissa. Sekin on JYSKin tuotantoa.
kylpyhuonetta...
Hiukan lisää kylpyhuonetta ja täytyy sanoa, että tuo köynöskoriste tuolla ylhäällä kruunaa tuon koko paikan. Tuonne lavuaarin alle mahtuu siis pyykinpesukone, jonka siis saan ensi viikolla!
Tämmöinen korikärry systeemi multa löytyy myös, jossa on mun naisellisuuden turhakkeet ja tarpeelliset tarvikkeet.
tässä on mun köökki, hiukan sotkuisen näkyinen mutta oikein viihtyisä ja tilava!
Vallilan patakintaat on mun aarre tuolla keittiössä ja haluaisin enemmänkin sinne Vallilaa, mutta sitten ajan kanssa. Mattoja, verhoja, mitä vaan! Rakastan vaan Vallilaa, se on paljon kauniimpi ja tyylikkäämpi mielestäni kuin se yliarvostettu Marimekko!
Rakastan kyllä mun ruokapöytääkin, se on joskus aikoinaan ostettu mulle kirjoituspöydäksi, mutta nyt se toimii mulla keittiössä ja sopiikin sinne kuin nenä päähän.
mä rakastan vaan tuota sänkyä! Tiedän, että lakana on huonosti ja muutenkin pedattu nyt huonosti, tuo lakana on tuplasti isompikin, koska nuo on minun 140cm parven vanhoja lakanoita.

Tuossa vähän mun seinää, pitäähän mun Volbeat fanituksen näkyä jossai vai mitä?
Tuolla on mun tärkeimmät nimmarit, joita oon saanu. Rumpukapuloita ja settilistoja.
tässä on sit tätä mun muuta olohuonetta, tuo tv taso on mummun peruja siis isän puolelta ja joskus keväällä ajattelin hiota sen ja petsaa sen valkoisella. Muutenkin tuo nurkkaus näyttää jotenkin keskeneräiseltä, sitä odotellessa ja tuunailessa. Ikkunalaudalla löytyy kynttilä, jonka olen serkultani Tannilta saanut. Äidin ja isän hääkuva ja muuta pikkutilpehööriä. Tuo lamppu on kyllä yksi kodin kruunu kans.



xoxo

4 kommenttia:

  1. hahahaaa - täällä ollaan, nyt päivitti ihan normaalisti.Sullahan on kiva koti. Tykkään itsekin Vallilasta, marimekkoa en siedä oikeastaan yhtään.. Nyttenkin vallilalla on hyvät kuosit. Pöytä on just hieno, niinkuin tuo vanha kaappikin ja tuon sängynkin voisin kotiuttaa. jes!! ja pikkuhiljaa sitä saa kivaa kotiin, ei kaikkea kannata kerralla hankkia ja sitten kiertelee kirppuja sekä kierrätyspisteitä niin saa persoonallisia juttuja kotiin. Meillä muuten samanlainen peili makso 5e kirpulla. Sitten olis sellaset mustat seepra-verhot, on niinku "pitsiä" olis ylim. jos tarviit.. katoin vaan et vois sulle sopii..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! Voisinhan mä ne ottaa talteen ja jos joskus haluan verhoja vaihdella! Mulla on niin paljon ideoita päässä mitä haluaisin omaan kotiini, mut just pikkuhiljaa!! :))

      Poista
  2. Hei, mulla olis pyökinvärinen kenkäkaappi, vetää noin 10 paria kenkiä..tarviitko? Sen vois maalata tai päällystää omaan kotiin sopivaksi..=)

    VastaaPoista
  3. Oih!! Se pitää vaan mitata, että mahtuuko se tonne naulakon alle ja kyllähän sen vois vaikka valkoiseksi vetää, sais kengät nätisti piiloonkin

    VastaaPoista