sunnuntai 9. maaliskuuta 2014

'Cause my choices are mine, it's my fate

Hei kaikki, viikko on sujunut mukavasti monien vapaapäivien myötä! Olin viimeyönä pyllymuron Shellillä töissä, vaikka minulle olisi voitu suoda vapaapäiväkin, mutta raha-ahne paska, minkäs teette? Toisaalta, ahneella on aina paskanen loppu. Noh, tänään olen nauttinut hyvien ystävien seurassa ja huomenna olisi vielä yksi vapaa ja sitten alkaakin taas työmyyrän putki.

Perjantaina näin erästä ystävääni, joka oli Jyväskylästä pitkään aikaan Helsingin vierailulla ja täytyi sanoa, että oli ihan mukaisa ilta. Pieni piristys työpäivien jälkeen oli aika mahtia.

 Lauantai minulla piti olla vapaata, mutta ei. Työmyyrä, mikä työmyyrä. La-Su välinen yö olin siis tosissani pyllymuron Shellillä, noh rahaahan se vain on. Ja mitä muutakaan mä olisin tehnyt? Maannut himassa ja ihmetellyt maailman menoa, joten siis töissä on siis ihan kiva olla. Jos ei olisi niin paljon rasittavia narkkareita, että oikein itseänikin ihmetyttää, miten mun kärsivällisyys kestää, mutta NOH?! Se siitä sitten, pääsin onneksi kotiin ajoissa nukkumaan ja tässä sitä ollaan.

Tänään mulla kävi taas vieraita ja täytyy, että vieraat ovat kyllä aina mukava piristys, kun yksin asustaa.
tällainen karvaturri mulla kävi myös kylässä♥
Myös pitkäaikainen ja rakas ystäväni Heidi kävi kylässä ja juttelimme niitä näitä ja hörpimme kahvia, nami nami! Olisi kiva n'hd' vanhoja kavereita enemmänkin, mutta kaikilla on aina niin omat menonsa niin eihän sitä koskaan kerkiä.

Rakas Pinja, hyvä ja TODELLA pitkäaikainen ystäväni kävi tänään jopa kahdesti, ensiksi se kävi siis tosiaan Essin kanssa ja toi mulle saunasaippuaa, ahh.. Vaikka mulla saunaa olekaan, mutta tuo saippua on vaan parasta ikinä, trust me!
suosittelen kokeilemaan
Myöhemmin Pinja tuli siis muuten vaan luokseni kahveilemaan, juttelimme niitä näitä ja tulostelin hänelle muutaman kuvan kehyksiin. :)

Perjantaina tein tosissani myös syntiä... Mun herkkulakko ei sit ku reilu viikon kestänyt, koska hurahduin syömään pullaa. Sekin tapahtui kohteliaisuuden merkeissä. Äitini ja isäpuoleni vanha ystävä Japa kävi luonani tekemässä sähköhommia ja ajattelin tarjota hänelle teetä ja pullaa, joten olinhan mun pakko nyt syödä sitten itsekin yksi. Kyllä mua vähän vitutti syödä se, mutta toisaalta, miksi enää -25kg jälkeen mietin edes tällaisia asioita? Kunhan kohtuus pysyy kaikessa, niin enkö voisi vain nauttia hyvästä ruoasta? Tiedän olen hankala näissä asioissa, mutta... Kunhan en tee siitä liian suurta ongelmaa itselleni, ettei se vain muutu syömishäiriöksi... Yritän nyt selvitä vielä nämä kaksi viikkoa mahd. vähällä herkulla. Olen tyydyttänyt makeanhimoani myslillä ja jogurtilla, hedelmillä, ne vasta hyviä onkin!










xoxo

2 kommenttia:

  1. Maanantai - mulla alko taas dieetti - katotaas kuinka monta tunti ajaksan ylläpitää..=) Muksaa Viikkoa sulle!!

    VastaaPoista
  2. Hei!! Kiitos ja samoin, voisin laittaa sulle vaikka tekstarilla mun uuden osoitteen!!:)) Mäki hurahdin sit viel tummaansuklaaseen viikonloppuna, mutta sepäs onki terveellistä!! Tsemppa på dig omaan diettiis!

    VastaaPoista