perjantai 14. maaliskuuta 2014

Well I can promise you paradise

Perjantai-ilta, mulla kävi tänään taas ihania vieraita. Serkkuni Tanni hänen miehensä kanssa ja noh... Pinja, se ei ole uutinen että mä vietän sen kanssa aikaa, koska puhun hänen kanssaan varmaan joka ikinen päivä ja näen häntä melkeinpä jopa ikinen viikko!♥

Sain tämän mahtavan kenkäkaapin serkultani Tannilta, tää on aivan ihana ja ehkä keksin sille jonkun tuunauksenkin keksin. Olen vain tosi huono saamaan ikinä mitään aikaiseksi.
Tää uusi yöpöytä on kuin täydellinen jatke mun sängylle, kiitos tästäkin♥
violetti värisävy on mun keittiön juttu

uskomattomia koristetyynyjä
kukkavaasi, vielä ku sais niitä kukkia joltain mieheltä:)♥
mustat pitsiverhot seeprojen kera, mitököhän mä näillekin vielä keksin♥

En voi sanoa kuin ison kiitoksen serkulleni Tannille!♥

xoxo

2 kommenttia:

  1. Voi sua ihanaista - mukava kuulla että oli mieleisiä ja tulee käyttöön. Ja hei, mä voin tulla sun kanssa tuunailemaan ja sisustelemaan joku kerta kun se inspis tulee, mulla muuten pari ideaakin, tai aattelin jos tekisin sulle sellasen lattiatyynyn..? En halua tietenkään tuputtaa, mutta mä kun vaan tykkään väsäillä kaikkea juu nou..!

    VastaaPoista
  2. No voi sinä ihanainen!♥ Kyllä tässä juuri juon mun mun uudesta kahvikupista kahveeta!:)) Tänne olette aina tervetulleita ja kunhan saan inspiksen tosiaan siihen mun kenkäkaappiin, niin saa tulla mua kyllä jeesailee, koska en oo kyl mikään master noissa hommissa!:D Mulle saa tehdä lattiatyynyn myös, jos niin jaksaa, kiinnostaa ja tahtoo!:) ♥♥

    VastaaPoista