keskiviikko 19. maaliskuuta 2014

Take a ride of death in life... dreamscape, escape

Aurinkoinen päivä on haihtunut ja vapaapäivistä on nautittu. Eilen rakas ja vanha ystäväni Hanna-Mari tuli mun luokse kylään, olimme nähneet about. vuosi sitten ja olemme tunteneetkin jo sen 7.vuotta. Niin se aika vaan rientää!

kokkailtiin ja oli kyllä niin hyvää ja täydellistä♥
Hanna-Mari leipo mulle myös tämmöisen kuppikakun, olipas hyvää. Herkkulakon olen siis unohtanut kokonaan, mutta olen vähentänyt mun herkuttelua taas, kun ei edes tee mieli.

Tänään keskiviikkona, mulla tuli huoltomies kylään mun lattialämmityksen takia, jos joku tulisi sen vihdoinkin jonain päivänä korjaamaan. Samalla kävin myös ostoksilla tänään, ostamassa lähinnä tukkaväriä, nyt mun tukka näyttää hyvältä taas!

Directionsin shokkivärit on in, sävyn nimi on PLUM, niin kuin luumu ja on siis tummanvioletti.

ENNEN

JÄLKEEN
JÄLKEEN
meikäläisen kuivan tukanvärjäyksen jälkeen

Kyllä, tukkani muuttui aivan mustaksi, mutta olen kuullut muiden kokemuksista, että heilläkin on voinut mennä tukka ensiksi aivan mustaksi, mutta muutaman pesukerran jälkeen väristä tulee upea!
Sitten kävin myös Anttilassa ostamassa uusia tukkajuttuja, kuten uuden shampoon ja hoitosuihkeen.



Kun huuhtelin tukkaani, oli vesi aluksi tummanviolettia, sen jälkeen tumman sinistä, kunnes se taas muuttui violetiksi. Koko kroppani näytti mustikalta naamaani myöten, kun sitä pigmenttiä oli tarttunut joka paikkaan, kiva mennä huomenna töihin (vapaapäivä, joka muuttui työpäiväksi) kun olen aivan sotkussa! Onneksi sain naamani sain puhdistettua, mutta entäs nämä kädet? Onneksi minulla on pari päivää aikaa hinkata itseni puhtaaksi ennen viikonlopunviettoja.

huopalahden juna-asemalta

xoxo

2 kommenttia:

  1. Onpas hyvä väri! Noitten pigmentti-värien onkelma on just toi sotkuisuus ja tyynyliinat kannattaa olla tummia tai sitten pitää pyyhettä.. kokemuksella..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!! :) näinpä!! Itse olen ihan smurffi pigmenttiä takia, mutta jos sen viikonlopuksi saisi pestyä pois :D

      Poista