tiistai 17. kesäkuuta 2014

When you want more than you have You think you need

Hei, ensimmäinen työpäivä loman jälkeen 3h yöunilla tuntui aika eksoottiselta. Kello soi aamuviideltä ja kuuden jälkeen lähdinkin kävelemään hyvän musiikin tahdissa töihin. Ilma tuntui hiukan viileältä ja oloni oli uninen. Onhan mulla matkaa per suunta sellaset 3,2km ei paha!

Äiti oli eilen ollut Tallinnassa yhden vaivasen siiderin perässä, jota ei ees enää näköjään valmisteta. Sain myös kuulla, että serkkuni Tannikin taisi olla samalla paatilla? No mutta kuinka ollakseen? Kävin äidillä tänään kahvilla, kun hän kertoi että sillä oli mulle tuliaisia, oikeasti menin antennijohdon perässä, ku mietin että kun ei ole televisio toiminut pariin päivään, niin miksiköhän? Minulla oli näköjään ollut muistamattani kaksi johtoa kiinni toisissaan ja toinen niistä oli hieman rikki, mutta hei! Nyt mun töllö toimii taas.

Meikän tuliaiset!

Tuon ruusuastiaston isäpuoleni äiti oli napannut naapurinsa portaikolta, joka oli heittämässä tuota roskiin! Mummi oli sen sitten pelastanut ja ajatellut minua, jos olisin kiinnostunut tuosta, hitto tuohan on aivan ihana! Nappasin tämänkin tänään äidiltä mukaan ja asettelin sen keittiönipöydälle, ennen kuin keksin sille paremman paikan!
Hyvä ruoka, parempi mieli! Tummaa pastaa, kermaista jauhelihakastiketta ja vihanneksia.

Olen miettinyt pitkään, että haluaisin puhua hiukan kauneudesta, naisihanteista ja siitä mitä itse ihailen. Olen katsonut useasti peiliin ja miettinyt, mikä minussa on hyvää ja mikä ei? Kukaan ei voi sanoa, että oma kroppansa olisi täydellinen. Mun kroppani ei ainakaan ole. Voin paljastaa teille salaisuuksia, kunhan ette vain kerro kenellekään, ettehän? Mutta mulla on erikokoiset tissit, totta se on, ei niissä paljoa ole eroa, mutta kyllä sen huomaa. Mutta älkää silti luulko, että voitte kyylätä tissejäni ja tutkia tätä asiaa. En haluaisi asian häiritsevän minua, mutta nyt kun mietin asiaa, niin kyllä se häiritsee. Jos en olisi lääkärifobiaakikko ja minulla olisi fyrkkaa, niin kyllä! Menisin tissileikkaukseen, mutta ensin pitäisi eka kerätä se rohkeus, sitten ne rahat! Mutta siis näin se on, toisella voi olla erisymmetriset kädet tai jalat, mutta mulla on erisymmetriset tissit. Onneksi ei ole erisymmetrinen naama, niinkuin Lauri Tähkällä *hehheh*.

Mutta sain juuri kuulla televisiosta, että 40% maailman? naisista on erisymmetriset tissit, joten en ole siis yksin ongelmani kanssa, ja ei minun tosissanikaan kannata hävetä sitä, jos jollekin ei kelpaa se, mitä olen, niin voi voi? Mä en sulle kuule tässä täydellisyydeksi voi muuttua.

Mutta siis, kanna itseäsi niin kuin sinä haluat. Älä kuuntele muita, niin kuin minä olen tehnyt. Epätietoisuuteni paistaa vieläkin, välillä sitä vain ajattelee, että... Okei ehkä en jaakaan kaikkia ajatuksiani että muille ei tule tarpeeksi pahamieli minun ajatusmaailmastani. Nuoren naisen ongelmia, huoh! NYT RIITTÄÄ!!

Tänään kyllä tuli hyvä fiilis töissä, kun eräs työkaverini kysyi, että olenko laihtunut, kun näytän niin hyvältä. *heh* ☺

xoxo

2 kommenttia:

  1. Joo, olin mä samalla botskilla sonjan ja minnan kanssa - ei me vaan sun mutsia nähty laivalla eikä tallinnassa vaikkakin sielläkin paljon kierreltiin! outoo!!
    Hei jos kyllästyt tuohon ruusu-astiastoon niin tiedät että olen aina valmis auttamaan sen sijoittamisessa ja saa todella hyvän kodin=)
    Hö - ja joku vielä ois roskiin heittänyt - hulluja ihmiset on!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äiti oli samaa mieltä sun kanssas, jos siis ikinä kyllästyn, en kyllä usko että niin käy ;)

      Poista