maanantai 9. kesäkuuta 2014

When I'm looking into your eyes...

Hei kaikki! On aika palata arkeen ja sen sellaista. Lauantai päivä meni siis leppoisasti ja sunnuntaina olinkin vain vapaalla, miten lomalla voi olla vapaalla täh? Olin äidin ja Ninjan kanssa kesäteatterissa katsomassa Liisa Ihmemaassa, esitys oli hauska ja sopivan lyhyt!


Sen jälkeen tulinkin kotiin ja kävin Viva Mariassa kahvilla, sekä menin Kontulan himabaariin katsomaan veljeni ja hänen vaimokkeensa kanssa formuloita. Otin yhden siiderin ja täytyy sanoa, että maistui todella hyvältä. Lähdimme Minnan kanssa kahdestaan niille, pizzerian kautta ja itse otin kebabranuilla. Olipa mukava kattoo Juttaa ja mutustella kebabaa. Mun täytyy rehellisesti sanoa, että vihaan sitä ohjelmaa ylikaiken. En tiedä, mikä siinä mua oikein kismittää, mutta joku. Vaikka olen itse saanutkin pudotettua sen -25kg ja olen ylpeä itsestäni, Juttaa katsomalla se kaikki minun -25kg tuntuu arvottomalta. Olen yrittänyt taas tässä samalla parantaa omaa ruokavaliotani taas, mutta heikoin lopputuloksin, hiljaa hyvä tulee. Tänään olen syönyt activiaa, näkkileipää, hapankorppuja, salaattia + tonnikalaa, juonut vain 1 kupin kahvia ja mutustanut pienen määrän namia.

Tänään olin myös Petran kanssa valokuvailemassa Huopalahden siirtolapuutarhalla ja Herttoniemen kartanolla.



Lisää kuvia pääsette katsomaan sivuiltani www.hannamarijohansson.kuvat.fi

xoxo



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti