maanantai 16. kesäkuuta 2014

Ja rinnassani sydän tuskainen, pamppailee..

On ihana aloittaa kirjoittaa postausta, kun ulkona on nätti sää. Vettä sataa ja ilma tuntuu raikkaalta. Olen saanut huushollinikin taas siivottua ja pölyjä on pyyhitty. Sitä vaan ihmettelen, että mistä sitä pölyä oikein jaksaa aina kertyä? Päiväni ruokavalio koostuu kivennäisvedestä, aamupalaksi söin 3 leipää, Fazerin rustico leipää, siis maailman parasta! Sitten tein Activia jogurtista, sekä tuoreista portugalilaisista mansikoista. Mansikkalaatikosta tein itselleni sitten leiville oman lootan ruokapöydälleni, hitto että olikin tyylikäs. ♥

Lämpimänä ruokana mulla oli tummaa riisiä, keitettyjä kukkakaaleja ja chilikastiketta, jälkkäriksi vetelin parit keksit ja kupin kahvia. Mieleni on rauhaisa, katsoin myös yhden hyvän elokuvan nimeltä The awakening, suosittelen kaikille!

Olen pyöritellyt sisustusideoita päässäni. Himoittelen tosissani veljeni ja niiden IKEA:n TVtasoa/hyllykköä itselleni.. Saisin sinne kaikki elokuvani nätisti piiloon, kunhan saan vielä ton perintökaappini maalattua olisi sisustukseni enemmän mustaa ja valkoista, kirjani saisin sitten tuonne perintökaappiini. Tuon yhden matalan tason roudaisin sitten vintille, jonka voisin myös järjestellä ja siivota sitten tässä joskus, koska siinä jos jossain menee aikaa. Samalla haaveilen Pinjan yhdestä lampusta, joka on oikeasti siskoltani tullut. Pinja on sen minulle onneksi vielä luvannut, kunhan hän löytää itsellensä uuden ja oman näköisen.


Tuossa kuvassa on IKEAN tuottamaa inspistä, värimaailmaa jota haluaisin, jost tykkäisin, ihania kehyksiä kauniita lamppuja, sekä söpöjäkyntteliköitä. PÖLLÖJÄ! Ei mulla nyt oikein muuta kerrottavaa teille ole. Suuri hinku olisi päästä taas valokuvaamaan, huomenna takaisin töihin ja nyt suihkuun, adios amigos!

xoxo





2 kommenttia:

  1. Hyvä tuunaus Hami!!! Nuo laatikot on ihan parhaita monenlaiseen säilytykseen ja kun pikkusen tuunailee niin saa oman näköistä. Meidän pitäis pitää sellanen tuunaus-päivä siellä sun kodissa niin saat sellasta oman näköistä sisustusta. Tuossa ikean kollaasissa olevia kynttiläjalkoja mulla on just noi hopeiset sekä tummat - kaikkia jalat olen kirpulta ostanut ja oisko ollut yht. noin 2e.. eli taasen yllytän suo kirppuilemaan ja tekemään halpoja löytöjä, jotta jää sullakin sitä rahaa sitten muuhun..=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nii-i! Hitto ku mullakaan ikinä oo vaa aikaa mihinkään ja oon huono alottaa mitään hommaa, etenkään jos ne liittyy käsitöihin! Katsotaan sitten joskus taasen :)

      Poista