keskiviikko 25. kesäkuuta 2014

Sanoin poltat silmiäni, mutta en ole eläissäni nähnyt mitään yhtä ihanaa...

Yhdeksän päivän työputki on vihdoinkin ohitse, mutta tää viimeinen aamu ei kyllä toiminut aivan suunnitelmien mukaisesti, kello oli kyllä soinut taas 4:30, mutta olinkos itse silloin hereillä? No en tietenkään! Heräsin itse 6:50 ja mun piti olla töissä jo 6:45. Kyllä sen näköjään kropassa jo huomaa, kuinka ne työputket vaan rupesi näkymään itsessäni. Noh, hirveällä kiireellä sitten töihin ja se putiikki ei kyllä ihan seiskalta auennut.

Kaiken tämän paskan aamun ja semi ok:n työpäivän jälkeen oli aika mennä elokuviin pitkästä aikaa ystäväni Petran kanssa. Olin saanut yhdeltä asiakkaaltani vapaalippuja leffaan, joten oli aika mennä elokuviin. Olimme pitkään suunnitelleet, että menisimme katsomaan Pahatar elokuvan, joten nyt meillä olikin aivan loistava tilaisuus! Täytyy sanoa, että jotenkin olin ehkä kuvitellut sen elokuvan juonen erilaiseksi? Ajattelin varmaankin liikaa disneyn piirettyversiota, mutta eipä tuokaan huono ollut.
Täytyy sanoa, että olen positiivisesti yllättynyt näihin uusiin versioihin näissä elokuvissa, tuttuja satuja on tullut nyt enemmänkin uutisointiin, kuten Punahilkka, Lumikki, Liisa Ihmemaassa ja nyt tämä Pahatar ja lisää on vielä luvassa. Huomenna saan nauttia onneksi vapaapäivästä ja sen aion ottaa kyllä todellakin rennosti. Tuntui kyllä ihanalta palata kotiin pitkän päivän jälkeen, koti tuntuu turvapaikalta, pois kaikelta stressiltä, kukaan ei ole täällä määräilemässä sinua, kukaan ei käske sinun tehdä mitään. Jos et jaksaa tiskata, ei ole pakko.. Koti on oikesti sellainen, turvapaikka!♥

Olen taas myös hurahtanut maailman rakkaimpaan tv-sarjaan kuin Ghost Adventures. Paranormaali asia on vähän sellainen, että joko siihen uskoo tai usko. Moni voi olla skeptinen, he eivät usko siihen, mitä eivät ole itse nähneet. Mä voin kertoa omalta kohdaltani, että mä tosissanikin uskon.. Olen myös saanut omia kokemuksia näistä asioista, niin miksi pitää enää sitten ole skeptinen asioihin, jotka olet jo nähnyt ja kokenut? Löysin internetistä jonkun suomalaisen vastaavan version, joka kans etsii henkiö erilaisista paikoista ja jos saan olla rehellinen, oli aikalailla täyttä skeidaa koko homma.:D


Valokuvaus kiinnostaa minua edelleen ja en malta odottaa, että pääsisin taas kuvailemaan, mutta hyviä kuvauspaikkoja on vain niin hemmetin hankala löytää! Onko kellään teistä mitään ehdotuksia, mihin mun kannattaisi lähteä?


Ajattelin, että olisin huomenna käynyt katsomassa ystäväni vauvaa, joka oli syntynyt huhtikuussa, mutta mulla ei ole ollut vielä aikaa tavata sitä pienokaista, mutta uskon että jää se komea poika tapaamatta ja vietän aikani vain sänkyni pohjalla, äitikin suunnitteli myös tulevansa kylään.

Olen suunnitellut myös tukkani värjäämistä, koska se on nykyään ihan VIHREÄ! Toden totta, veikkaan että se johtuu mun asunnon vesiputkista, joten ei auta kuin pistää kohta väriä päähän, kunnes saan fyrkat ja värit kaupasta, tällaista olen siis suunnitellut. Minusta tuo väri on aivan älyttömän kiva ja en malta odottaa, että pääsen kokeilemaan sitä. ♥


Ei minulle oikein muuta olekaan tapahtunut. En voi muuta sanoa, että odotan lauantaita illalla ja olen ansainnut ne kännit silloin!


Siinä parit fiiliskuvat ja täytyyhän sitä vielä parit selfiet laittaa.


xoxo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti