maanantai 2. kesäkuuta 2014

Poika unohti sydämensä, kunnes se pysähtyi...

Hei, viikonloppu meni rattoisasti. Olimme tosissaan siis Petran kanssa kuvailemassa ja syömässä. Ninja tuli meille lauantaina yökyläilemään ja Pinjakin liittyi hetkeksi meidän seuraksi.

Meikän tekemää makaryynilaatikkoo
Oltiin myös ulkoilemassa
Ninjan kanssa meillä meni loistavasti ja sunnuntaina kipaistiinkin mummin luona kyläilemässä. Käytiin myös btw. Mun isolla Shellillä.

Ninja rakens mummilla majan.
Muuten minä ja Pinja käytiin Tokmannilla, sekä siellä sun täällä, Kun illalla itse pääsin kotiin nukahdin 1,5h päikkäreille. Miten niin väsy?

Tää maanantai on ollut mukaisa päivä. Äiti soitti aamupäivällä, kun olin "nukkumassa" olin jo puoliksi hereillä, mutta makoilin silmät kii vielä sängyssä. Hän kysyi haluaisinko mummolle tienaamaan vähän taskurahaa reissua varten? Kyllähän se minulle passasi ja enköhän pukenut vaatetta päälle aika ripeästi. Kävin jopa kotoa mummolle, eikä matkaan mennyt kuin se joku 15-30min. Olin nopeampi kuin äiti, joka siis tuli autolla. Kävin itse mummolle kaupassa, imuroin ja naulasin nauloja seinään, reipas minä! Kun olimme kahvitelleet ja herkutelleet mummolla lähdimme äidin kanssa yhtä matkaa ja kävimme citymarketissa. Itse ostin vain ruokaa itselleni ja sen sellaista. Eipä tarvitse vähään aikaan käydä kaupassa, ellei nyt jotain maitoa pidä hakea.

Tässä laskeskelen jopa päiviä jo perjantaihin, koska silloin South Park festarit ja hyvää meininkiä. Sitä oikein vain naurattaa, että miksi sitä jaksaa vain ajaa ystäviensä vuoksi 400km edestakaisin ja maksaa 40e keikkalippu? Koska ystävät on parhaita ja musiikki on vaan niin! ♫♥

Muuten olo on ollut yksinäistä ja miettimistä. Raha-asiat tuppaa edelleen ressaamaan ja sitä yrittää olla miettimättä duunia ja ottaa kaiken irti lomasta. Olen kyllä onnellinen, että suurin osa laskuista katoaa loppuvuoden puolella, kunhan saan läppärin ja pyykinpesukoneen osarit maksettua. Äidille sitä ollaan velkaa miljoonia, mutta mielummin äidille, kun pankille. Äiti ymmärtää, jos aina ei pysty maksamaan velkojansa takas, pankki taas ei.

Eipä mulla muuta, minäpä tästä taidankin olla jo valmis tämän postauksen kanssa ja seuraavaksi mietin kylpyhuoneen siivoamista, mutta ei sitä enää jaksa tänään. Muutenkin jo huushollia siivottu tarpeeksi tältä päivältä. Huomenna voi sitten taas jatkaa. Nyt vain kiitos ja näkemiin.

xoxo 

2 kommenttia:

  1. Hyvä Hami!!! Antaiskohan se sun äitis mullekin rahaa.. persaukisuus kulkee suvussa ilmeisesti ainakin osittain.. =) Muksaa reissua muuten jos ei olla kuulolla enään..<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tanni, tässä ehti jo tulla kiukkua ku ei vaan oo ollu tekemistä, mutta äkkiäkös kun juutubin avaa niin tekemistä löytyy. Sun pitää kysästä siltä mun äityliltä, että jos sullekin piisais vähän rahhaa! ;) Kiitos reissutoivotuksista, saattaa olla, että jos en sitä ennen kerkiä postailla niin ainakin siitä reissusta sitten viim. !<3

      Poista