keskiviikko 11. kesäkuuta 2014

The price was high to pay and the memories are all crying like a child..

Tämä loma meinaa jo sulattaa mun aivot, olen päivistä aivan sekaisin ja enkä mä tiedä, mitä mun pitäisi tehdä. Eilen kuvittelin, että olisi maanantai, vaikka olikin jo tiistai. Tänään pitäisi siis olla keskiviikko vai? Noh, enpä ole kauhesti mitään tehnytkään, lomaillut, ollut vaan, yrittänyt olla ressaamatta mistään, HUOM! yrittänyt, se että olenko siis pystynyt siihen, hmm...

Eilen kävin hakemassa kälyni Minnan veljen eteläsatamasta ja vein hänet ja hänen ystävänsä Rajakylään vantaalle, oli kyllä kiva nähdä Marcoakin pitkästä aikaa ja nyt tosiaankin tiedän, että miksi en aja ikinä Helsingin keskustessa, koska se on p*rseestä! Sen jälkeen ystäväni Pinja tuli taas vierailemaan luokseni ja teimme maittavaa ruokaa, herkuttelimme myös vähäsen, vietimme mukavaa iltaa!

kanaa, riisiä, salaattia, halloumia, kahvia ja viineriä.
Samalla vaihdoin myös olohuone/makuhuoneeni järjestystä ja tää on kyllä aika passeli nyt! Tuntuu avarammalta.


Tämmöseltä se nykyään näyttää, olen muutenkin taas hurahtanut taas sisustusinspiraatioihini, mieli vaihtelee ja jotain pitäisi varmaan saada joskus aikaiseksikin? Aluksi, kun muutin tänne suunnittelin, että olisin hommannut keittiööni mustavalkoiset Elvis Presley ja Johnny Cash julisteet, olisihan se idea ihana, mutta nyt... Minun tekisi mieli teettää omista valokuvistani paperikuvia ja kehystää niitä pitkin poikin keittiönseinälle, siinä olis ideaa eikö?

Olen myös erilaisia mainoksia, jotka postiluukustani putoaa ja lukenut eri huonekaluliikkeiden tarjouksia, jeesus mitä ihanuusksia siellä olisikaan!!


Nuo kaikki asiat ja esineet ovat, tadaa! JYSKISTÄ, inspiraatiota, minun värimaailmaani, ähh... En kestä! Olisi niin paljon asioita ja tavaroita joita vielä haluaisin kotiini, mutta tuntuu että en voi ikinä saada niitä.. Tänään kävin tosiaan pyörällä itäkeskuksessa ostamassa puhelimeeni uuden johdon, kun edellinen hajosi eilen, hitto että ne osaa pulittaa noista iPhonen tarvikkeista valtaa ja mammonaa, 17e yks prkl:een piuha ;____;. Kiertelin Clasulla ja hitto siellä oli kaikkea kivaa, jotka tosiaan jäi sinne kauppaan, samalla kävin pyörähtämässä Tigerissa, mutta eipä sielläkään ollut mitään mukaansa vietävää. Ajelin takaisin kotiin ja tulipa hyvä fiilis, kun hiki vain virtasi!

Nyt olisi aikeita, tiskata, siivota, imuroida ja pestä lattioita, katsella ehkäpä elokuvaa ja syödä? Mukavaa ja aurinkoista päivänjatkoa teille itse kullekin säädylle..

xoxo



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti