tiistai 13. toukokuuta 2014

you wear too much makeup, i don't like it, it's all over your face..

Arkihaaste 4/5...

Ei mennyt tämä arki oikein putkee. Ensiksi nukuin pommiin ja syntäsin sitten samantien töihin, kun palvelumestarimme soitti, että missäs olen. Niin peitonallahan minä!

Muuten työpäivä meni ihan jees, vaikka hieman väsyttikin. Kävin herttoniemen Shellin kautta moikaamassa työkavereita sen jälkeen, kun en taas näe niitä vähään aikaan, kun olen vain Kruununhaassa nyt. Kotiin päästyäni siivosin pikaisesti vessani ja järjestelin siellä tavaroita uusiksi.

siivoilua pt 1.
vähän järjestelyä.
järjestelyä osa. 2
Nyt on aika tehdä ruokaa ja mulla onki kuvien mukaan tulossa riisiä, kanaa ja vihanneksia!



Siinä on mun arkiset haasteet tältä päivältä, vielä pari fiilis kuvaa ja kohta voisin mennä sitten ottaa vähän zzzzZZZzzz...

xoxo


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti