torstai 15. toukokuuta 2014

Sorry did I wake your dreams?

Aamu smoothie
omnom!
pyykkäystä
toi huuhteluaine tuoksuu vaan maailman parhaimmalle!
Aloitin tekee itelleni uutta keikkalipputaulua!
 Se oli minun viimeinen arkihaasteeni päivältä,14.5...

Muuten eilinen päivä meni työnparissa, tiskatessa ja suunnitelmissa minulla imuroida sekä laittaa ruokaa, noh. Olin sen verran laiska, että en tehnyt kumpaakaan, aloitin kirjoittamaan tätä blogia, mutta päädyinkin taas Minnan ja Hassen luokse kyläilemään, sekä hemmottelin Minnaa suklaalla, olen mä aika bueno kälyämmä, ettenkösanois? Jääkaappiani koristaa jo pari keikkalippua, festariliput Qstockiin, sekä South Parkfestareille. Nyt sain kolmannen lipun koristamaan jääkaapinoveani, keikkalippu Tuskan jatkoklubille.


Tällaisen tukkavärin mä ostin taas 8,99e Lidlistä, tätä väriä mä yleensä käytän just tätä väriä,olen vain ihan rakastunut.♥

Muuten mun elämässä ei ole oikein tapahtunut mitään, töitä vaan ja ensi sunnuntaina olisi sitten seuraava vapaapäivä ja seki menee lasten parissa.

xoxo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti