perjantai 16. toukokuuta 2014

until my last breath

Kiitos haasteesta Tanni, mä aina niin tykkäänkin ottaa kuvia mun omasta kodistani, niin tästä niitä nyt tulee.

1. Lempivärini sisustuksessa

Mulla ei ole oikein mitään erityisestä lempiväriä mun kodissa, mulla on vähän jokapuolella jotakin, mutta tasapaksusti, ehkä eniten musta, valkoinen ja harmaa tietenkin miellyttävät eniten? 


 Olohuone+makuuhuone on aika tommoinen tasaisen sävyinen, eniten tätä väriläiskää johtaa nyt kyllä punainen, mutta ei punaisessa mitään vikaa ole eihän? Puu materiaali tulee kyllä kovana kakkoisena, elikkäs siis puun eri sävyt, muutan vaalea väri, sekä se musta ottaa kyllä voiton täältä.


2. Design esine - tai huonekalu, jota et koskaan huolisi



3. Hurmaavimmat henkilöhahmot TV:ssä


4. Suosikkini leivonnassa

No ehdottomasti juustokakku!En kyllä ala mitään reseptejä tänne kirjoittelemaan, juustokakku on niin helppo ja yksinkertainen ja sekin on niin sovellattivassa oleva juttu, että ehkä sen takia se onkin mun lemppari.

5. Viisi blogisuosikkia (ne joille haaste menee)

Mun yksi suosikeistani on kyllä This Ain't Your Circus

xoxo

2 kommenttia: