keskiviikko 28. toukokuuta 2014

You keep on running, running for nothing...

Aikaa on kulunut. Viime perjantaina olin Minnan ja niiden pihalla grillaamassa ja se olikin mun viime viikon ainoa vapaa, lauantaina heti töihin ja sunnuntaina samoin. Pelit kuunneltiin radiosta ja harmittelen edelleen Suomen tappiota, vaikka olenkin silti ylpeä meidän hopean voitosta! Pääasia oli se, että me oltiin parempia kuin Ruotsi. Muuten olenkin vain laiskotellut, sekä viettänyt aikaa isolla Shellilläni. Siivoilu on tuntunut kamalalta ja kevään siitepölykaudet ahdistavat keuhkojani, lääkkeitä on saanut vetää päivittäin. Hyvältä on toisinaan tuntunut se, kun olen nyt muutamat päivät mennyt pyörällä töihin. Kunto kohenee ja sitä rataa! Musiikin soidessa korvilla ja lämmin keli lämmittämässä.♫♥

Menkat on myös painanut minua ja mulla ne onki perseestä, siis ne kivut. Vatsaan sattuu ja oksettaa, miksi naisena oleminen on niin hankalaa? P*kl! Tänään töissä siinä, kun jouduin yksikseni kassalla olla ja tuoreiden pullien tuoksu liiteli nenääni, keksin itselleni oivallisen herkkulakon! Yleensä naisilla, tai minulla tekee aina menkkojan aikana mässäillä kamalasti kaikkea ja mutustella mahatäyteen kaikkia herkkuja. Mietin, että toimisko sellainen dieetti? Herkkulakkomikälie? Että vetäisit "överisti" niitä herkkuja aina menkkojen aikana ja kun ne loppuvat olet ilman. Ehdotin asiaa työkaverilleni ja hän sanoi, että se voisi jopa toimiakin! Ei siis auta muuta kuin nämä viimisetkin päivät mutustella niitä herkkuja pitää pieni tauko, olen mussuttanutkin mahani täydestä Fazerin DORIS keksejä, siis ne ovat parhaita!

Mulla muuten myös hajosi eräänä päivänä kahvinkeitin ja se olikin tragedia! Ei kukaan suomalainen kahvinjuoja vaan voi elää ilman sitä! Piti siis mennä kauppaan ostamaan uusi ja tällainen ihana vaaleanpunainen keitin sieltä tulikin mukaani.


Purkitin myös herkkujani ja voi, että ne näyttävät kivoilta noissa lasipurkeissa! Olipa loistava idea, ne ovat enemmän koristeita keittiönpöydälläni kuin syötäviä.

xoxo

2 kommenttia:

  1. Onpas sulla herkkuja! Onkos tuo keitin klasulta? Kävin eilen siellä pikasesti ja ihastelin kaikkia pinkkejä vekottimia.. söpö on!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllähän tuo! Eipä tuossa oo ees kaikkia mun herkkuja, kaapissa on vielä hitokseen suklaata ja viisi avaamatonta karkkipussia :D Mäki haluaisin sieltä kaikkea, mutta pitäisi varmaan ensiksi olla rutkasti fyrkkaa, että voi mitään hommata mistään! :D

      Poista