maanantai 12. toukokuuta 2014

Kuin varjo entisestään hän siinä istuu, viinilasin pintaan katse uppoutuu.

Hei taas, viikonloppu vietetty työn parissa ja tänään maanantaina on ollut siis vapaata. Eilen oli äitienpäivä ja vein itse äidille suklaata ja pari arpaa, mutta eihän se niistä mitään voittanut, höh. Olimme perheeni kanssa Järvenpäässä syömässä Vanhankylänniemenkartanolla ja ruoka oli NAMIA!♥

lauantai ft. Minna, arvatkaas kumpi on kumman? Oli Viva Marian terassiavajaiset ja sielläkin sai bueno ruokaa.
Vanhankylänmiemenkartanon terdeltä!
Arkihaaste 3/5, maanantai...

päivä lähtee käyntiin karpalomehulla ja vitamiinipillereillä.
vessan siivoomista tänään mietin ja tavaroiden järjestelyä, mutta se suunnitelma meni puihin (en saanut mitään aikaiseksi).
Rakas ystäväni Pinja tuli myös käymään ja tehtiin aivan sika hyvää ruokaa.♥
Mun unelmien matto on vihdoinkin siinä, kun kerrankin oli jotain ylimääräistä rahaa, niin pitihän sitä itseään vähän hemmotella. Sen edellisen maton, joka mulla oli tässä pistin keittiöön ja sopii sinne kuin nenä päähän!
Jälkkärikahvit Pinjan kanssa.
Olen myös pari päivää taas kelannut asioita, omaa elämääni. Kuinka paljonkaan olen saanut. Mulla on aivan mahtava perhe ja ilman ystäviä mua ei varmastikaan olisi tässä. Vaikka asun omillani, kaipaisin silti jonkun tähän. En ehkä, mutta jonkun miehen. Mutta tarviinko sellaista? Pärjään myös yksin, mutta haluaisin vain jonkun, joka paijaisi ja pitäisi minua kainalossaan illat pitkät. Voin myöntää, että olen todella hellyyden kipeä ihminen, mutta en silti anna kenen tahansa kosketella minua. Viime päivinä minulle onkin juuri tullut sellainen tunne, että kaipaisin vain jota kuta. Mutta olenko oikeesti parisuhde ihmisiä? Osaisinko elää sellaisessa, koska olen vain ollut niin kauan yksin. Onhan noita säätöjä tullut ja mennyt ja itseään on aina vain helpointa syyttää siitä, että kaikki olisi vain ollut sinun vikasi. Minkälainen olisi sitten se mies, joka kestäisi minua ja haluaisi esitellä minut ystävillensä ja perheelleensä? Onko sitä "oikeaa" mielestäni voi olla montakin "oikea", kunhan vaan osaa viettää oikeanlaiset hetket heidät sen kanssa, juuri siinä elämän tilanteessa.

Ps. Pinja toi mulle Juvatuliaisina aivan mahtavat lasit, kiitos muru!♥


xoxo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti