torstai 31. lokakuuta 2013

The kinda girl to trip and fall in love

Hei, nyt olisi taas hyvä aika päivitellä blogia (vai)? Minulla oli tässä pari päivää vapaata ja viimeyönä oli minun ensimmäinen yövuoro töissä, silloin oli onneksi rauhallista, joten sai rauhassa tehdä erilaisia juttuja, jotka liittyivät yölliseen toimintaan, kuten siivoamista ja aamuksi pullien paisteluja.

Viime viikon lauantaina minulla oli syntymäpäivät ja numeroita tuli taas mittariin. Yhdeksäntoista vuoteen on mahtunut paljon ja nyt, kun miettii elämääni, en voisi olla onnellisempi.

Ihanien kukkien, keijukaisten ja lahjakortin lisäksi sain vähän käteistä rahaa, jolla ostin itelleni poskipunan, paidan ja maailman ihanimman liivin.
 

tossa näkyy toi liivi ja sen alle olen laittanut nahkatakin, love it!
Syntymäpäiväni oli siis lauantaina, mutta edellisenä perjantaina olin ystävieni keikalla ja ilta oli ihana ja rento.♥ Sain ystävältäni Saralta ihanan kylpyhoitosarjatuotepakkauksen ja minulle omistettiin biisi, onniteltiin todella monesta eri suunnasta ja synttäridrinkkikin tarjottiin! Äidiltä sain myös lahjaksi itselleni uuden talvitakin ja täytyy en ole ikinä ihanempaa takkia nähnyt:
kuva kertoo tosissaan enemmän kuin tuhat sanaa!

Sunnuntaina aika meni sitten ystäväni Pinjan kanssa ja syötiin maittavaa ruokaa, naurettiin itsemme kipeiksi ja muisteltiin hänen äitään.♥ Pinjan luona on vain niin ihana käydä, koska siellä voi vaan nauttia, olla stressaamatta elämästään ja nauraa!


Eilen näin myös Petraa pitkästä aikaa ja ahh, miten omien ystävien näkeminen voikaan olla niin ihanaa, rentouttavaa ja wow. ♥ Jos nämä ystävät ikinä lukevatkaan tätä blogia, niin saavat olla vain iloisia kuinka nautinkaan heidän näkemisestään.


xoxo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti