maanantai 21. lokakuuta 2013

tahdon olla tatuointi ihollasi, huulipuna huulillasi

Hei kaikki! Mä pelkäsin jo, että en pääse tänään postaan teille, koska Soneralla oli jotain huoltotöitä laajakaistan suhteen, joten meidän internet ei toiminut, paitsi vasta yhdeksän maissa illalla. Miten mä selvisin? Noh aika heikosti ja Simsiä pelaillen!

Mä tein viime lauantaina aika radikaalin ratkaisun, olin värjännyt siis mun tukan ja mun tukka tuntu tosi huonokuntoiselta ja kuivalta, kun se olisi ollut kasa hamppua! No mulla oli iberon hiussakset olemassa ja NAPS mä leikkasin nää ihan itse, aluksi oli vähän "shit" olo, että mitä mä nyt teen, mutta kumpi on parempi? Pitkä ja ihana tukka, joka tuntuu kuolleelta, epäterveelliseltä ja kuivalta hampulta? Vai lyhyempi tukka, joka tuntuu puhtaalta, terveeltä ja hyvältä?

Tukkani on hieman epätaisainen, mutta ei se haittaa, oli toi pitkäkin tukka aika, kummallinen jos niin voisi sanoa? Kunhan tukkani kasvaa pidemmäksi voin mennä vaikka kampaajalle leikkauttamaan sitä tasaisemmaksi tai olla vaan? Keiden hiuksia te btw ihailette? Mä rakastan monien eri ihmisten hiustyylejä, mutta mun suosikki on ehdottomasti Kristen Stewart.

Tässä näette, että ei Kristenilläkään kovin tasainen tukka ole ;)
Siinä oli muutama näyte Kristenin tukasta, joista pidän ja on paljon muitakin sen malleja/tyylejä joita rakastan. Saa nähdä mitä mä tulevaisuudessa omalle tukalleni keksin, saa antaa vinkkejä ja ehdotuksia, että mikä teidän mielestä sopisi mulle.

Tänään mulla oli kolmas työvuoro, oli aika hiljaista, mutta viihtyisää. Huomenna alkaa sitten vilskettä ja vilinää omaavassa paikassa Herttoniemessä, mun työmatka tulee olemaan lyhyt, mutta entäs se itse työnteko? Onko se sitten enää yhtä hauskaa kuin tähän mennessä? Entäs mun tulevat uudet työkaverit? Tulenko mä pitämään niistä, tai pitääkö ne edes musta? Noh sen näkee sitten huomenna ja kerron kyllä teille sitten, että mitä kävi?

Vielä kuvakollaaseja itsestäni ja sitten mun on kyllä pakko painua vällyjen väliin.

nää kuvat on otettu tänään töissä, kiinnitin taas huomion silmieni väriin ja ps. mulla oli maailman huonoin hiuspäivä ikinä!


tässä vähän mun meikkiesittelyjä, silmien väriä ja tukkaa. 
xoxo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti