keskiviikko 16. lokakuuta 2013

I may be crazy it's all in my head

Hei kaikki, minulla on ollut tänää paljon ideoita josta postata. Aamulla mä meikkasin ja mietin, että miksi en osaa meikkaa paremmin, osaan meikata ihan ok tasolla, mutta haluaisin oppia laittaa meikkini tummemmiksi, mutta olen aina niin kömpelö käsistäni ja kärsivällisyyteni ei vain riitä. Jos olisin rikas, hommaisin make up artistin itselleni, joka laittaisi meikkini jokainen aamu, opettaisi minulle, miten oikeasti meikata ja erilaisia vinkkejä, joten aina kun olisin ilman häntä voisin itse yhtälailla meikata kasvoni.

Samoin hiusten kanssa, jos olisin edelleen se sama rikas ihminen hommaisin itselleni kampaajan, joka antaisi hyviä hoitovinkkejä, laittaisi tukkani aina kivaksi, kun en itse ikinä osaa tehdä mitään, koska olen niin huono käsistäni. ARGH!

Tossa on noita meikki ja tukka tyylejä mistä pidän, samoin rakastan fiftarityyliä, mutta en halunnut asettaa sitä nyt tähän blogiin. Mun mielestä Halloween on vuoden tyylikkäintä aikaa. Ehkä joku osasi arvatakin sen jo musta, mutta hei c'mon! Mikä juhla voisi sopia paremmin kylmään ilmaan. Mun mielestä suomalaisten pitäisi ottaa myös enemmän irti Halloweenista, tää paikka näyttäis sen jälkeen vaan niin paljon paremmalta!

Kävin tässä wikipediasta lukee, mitä Halloween on merkinnyt kautta aikojen Suomessa ja tällaista tekstiä tuli vastaan:
"Halloween pohjautuu kelttiläisten kulttuurien syksyllä,maanviljelyskauden lopussa vietettyyn vanhan uuden vuoden ja sadonkorjuun juhlaan samnhainiin. Kelttien uskomusten mukaan tämän maailman ja yliluonnollisen maailman väliset rajat katosivat luonnon kuihtuessa ja kuollessa, ja henget saattoivat yrittää houkutella ihmisiä tuonpuoleiseen. Sen vuoksi juhlan aikana poltettiin kokkotulia asutusten ympäristössä, koska tulien uskottiin antavan suojaa henkien hyökkäyksiä vastaan."

"Suomessa vastaava juhla oli kekri. Vainajille tarjottiin juhlaruokaa ja heidän odotettiin kylpevän saunassa. Sieluinpäivän iltana eli kekri-iltana naapurit kutsuivat toisiaan vieraiksi, lihaa syötiin ja viinaa juotiin ja yönvalvojaisia piettiin. Painittiin ja veisata völlötettiin"

Eli ihmiset, ottakaa iloa irti ja nauttikaa pimeydestä. "Welcome home boy."

Tänään mä myös siivosin mun kenkähyllyä ja mun kenkähyllyssä on nyt 21 paria kenkiä. Yhdet talvikengät puuttu siitä, koska ne on jossain muualla ja mietin, että pitäisikö hommata vaikka vähän uusia kenkiä? 

Nää converset mä oon ostanut vuonna 2008, makso sillo ihan perkeleesti ja mietin olisiko aika jo hankkia uudet?

Noi pääkallo VANSIT mä halusin silloin niin kovasti, kun olin ALA-ASTEELLA vitosella, nyt en niillä enää kamalasti tepastele, kun ovat jo niin rikki, mutta en raaski heittää poiskaan ja noi mustat VANSIT oon ostanut pari, kolme vuotta sitten?
tässä näkyy mun kenkähyllyä ja jep! Väri on yksitoikkoinen ja siel on myös kumpparit!♥
Se mitä mä myös tänään mietin, että kun te olette itse shoppailemassa niin ajatteletteko te koskaan, jos näette jonkun vaatteen ja teillä saattaa olla ystäviä, jolla on vähän erilainen tyyli kun sillä itselläsi: "Että hei, tää sopisi sille ja sille tyypille." Koska mulle tulee välillä sellasia, että jos näen jonkun vaatteen, niin voin ajatella, että hei tää olisi niin ton näkönen, ja tää ois sen näkönen. Kyllä mä ajattelen ystäväni teitä vaikka kuinka paljon, vaikka ei hirveesti juteltaisi edes.♥

xoxo



2 kommenttia:

  1. Mulle tulee joka kerta ku oon shopaileen ni vastaan juttuja joista ajattelen et nää sopis hamille! Sul on niin jotenki selkee oma tyyli.. sit löydän aina kaikkee kivoi juttui mut ne ei vaan sovi mulle :( shoppailu on niiin ihanaa voisin shoppailla joka päivä ja mäki haluisin käydä ostaa conssit en vaa oo vielä raskinu ku talvi tulee mut keväällä viimeistään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No awws Saya vähän oot ihana! Mäki itse asiassa mietin just sua yks päivä ku näin jotain pitsitoppeja :3 Joo, mä voisin kans, just ostin uudet maiharit ja käyttänyt niitä viel kertaakaan, ku ajattelin säästää ens viikon perjantaihin ♥

      Poista