tiistai 15. lokakuuta 2013

I am full of joy but still I feel little bit sadness

Hei taas, mulla on teille iloisia uutisia kerrottavana, meitsi sai tänään töitä Shelliltä!
Tänään myös soitin siitä yhdestä asunnosta, josta kerroin aikasemmin ja se välittäjänainen oli kyllä todella tyly, yhhyh!  Olin tänään myös jatkohaastattelussa ja siellä olin todella hermostunut ja mulle tuli rehellisesti sanottuna sellane kuva, että ne ei vaan pitänyt musta siellä. Kun pääsin kotiin jännäilin ja jännäilin, miten käy. Siinä odotellessa soitin Kelalle ja ihmettelin missä mun rahat menee?

Kaupungilla pyörähtäessä sitten minulle soitettiin ja tadaa, sain työpaikan! Olin oikeesti onnellinen ja en sentäs keskellä Kampin kauppakeskusta alkanut itkemään onnesta, mutta näin vaan on. Menin monen tunnin kierroksen jälkeen kotiin syömään, koska en vain löytänyt yhtikäs mitään. Sen jälkeen kävin vielä itäkeskusksessa, koska ajattelin käydä siellä, jos sittenkin innostuisin jostain ja kappas, nämä tarttuivat matkaani.

punainen ruutupaita GINA TRICOT, musta neule SEPPÄLÄ (lastenosasto), Maiharit H&M

En mä oikeastaan ole muuta tänään tehnyt, yritin ottaa itsestäni kuvia, mutta nääh, ei niistä tullut mitään. Korjasin mun Cyber shopin laukkua taas! On se hyvä, kun ne osaa tehdä tyylikkäitä laukkuja, mutta ne vois tehdä niistä hiukan kestävämpiäkin kiitoksia vain.☺

ommel on rumaa tiedän, koska olen aina ollut tosi huono ompelemaan, mutta nyt se ainakin pysyy.

Tän kuvakollaasin mä tein vaan mun silmien takia, mulla on oikeasti todella siniset silmät ja keskellä sitten vihertävää. Oon miettinyt, että onkohan mun ystävät tai sukulaiset kastonut mua silmiin, kun valo osuu niihin ja ajatellut, että "wow, onpas tolla siniset silmät" siis vastatkaa tähän, jos olette. Ei mulla muuta!

xoxo

4 kommenttia:

  1. Mä oon ainakin tajunnu aina et sulla on siniset silmät mut sit taas joissan valoissa ne näyttää vihreiltä :D Ehkä ne vaihtaa väriä? :D Noei mut kyllä on tullu kateltua sua silmiin useampaankin otteeseen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no voi että Saija, kiitos!!♥ Mulla on sua ihan kamala ikävä, kun ei olla nähty!! :<<

      Poista
    2. Mulla myös! Pitää nähä joku päivä! ♥

      Poista