lauantai 19. lokakuuta 2013

Moottoripyöräillään mahdottomaan

Hei taas, eilen perjantaina oli sossuille soittamista, siellä käymistä ja sitten ne soitti mulle vielä uudestaan perään, että jotain virkailijan allekirjoituksia. Miksi ne virkailijat ei itse huomannut sitä tai sanonut minulle asiasta? aaaargh, jos sitä sitten maanantaina töitten jälkeen käy vielä siellä ja sitten sais päätöksiä aikaiseksi. Odotan myös Kelan päätöstä, joka on pyörinyt tässä jo muutaman viikon, kun ei sitä rahaa vaan tule.

Onneksi mulla on nyt uusi työ, jossa olen nyt ollut kaksi päivää, viihtynyt oikein hyvin ja ensi viikolla sitten vähän isommalle shellille, kun se kruununhakan pikkushelli, vaikka se aivan ihana ja söpö paikka onkin! ♥

Shell Kruununhaka

eilen #boobs

tänään #boobs
Kyllä toi Shellin paita sopii mulle, täytyy myöntää, huomenna on vapaapäivä ja maanantaina taas jatketaan. Sitten mä siirryn tähän naapuriin Hertsikaan ja työmatka on siunatun lyhyt sanotaanko näin.
Tänään mä värjäsin mun juurikasvun ja toi väri ei oikee tarttunut mun päähän, joten ens viikolla tarvisin helvetisti hoitotuotteita jos aion ostaa uuden värin ja kokeilla värjää tota juurikasvua vielä, mietin vaa eka että millä rahalla ja miten? $$$$$$$$



Preference on aina ollut mulle se luottoväri ja se on sopinut mun tukkaan aina lähes täydellisesti, mutta nyt ihmettelen kovasti, että miksi tämä väri ei ole tarttunut vaikka pidin sitä ainakin sen 20-30min. Onko mun juurikasvu ollut sit liian vaalea, koska tota ei tosissaan suositella vaalealle tukalle tuota tummaa väriä.

Mun piti myös avautua teille siitä, että mua ärsyttää suunnattomasti, että jos sä ehdotat ystävilles, että haluaisit mennä tänne ja tänne paikkaan synttäreillesi, niin ne sanoo vaan, että: "ei mennä sinne, siellä on liian kallista, mennään johonkin halvempaan paikkaan." Hei anteeksi vaan kaikki kaiffat, jonka synttäreillä mä olen joskus ollut, mutta olenko mä ikinä narissut teille jos ollaan menty johonkin baariin, en! Vaikka mua ei kiinnostais se paikka yhtään, tulen silti sinne, koska sinä päätät, ne on sun synttärit ja mä meen vaan synttärisankarin perässä. Joten! Enkö minä saa päättää mun omana synttäripäivänä mihin mennään? Muutenkin stadissa on nykyään joka paikassa suht samat hinnat ja jos ei ole varaa juoda, niin juokoot vaikka jäävettä, so simple! Problem solved! Jos kukaan ei halua mennä sinne paikkaan, mihin mä haluaisin mennä. Niin osaan mä yksikin juhlia, oon aikuinen ihminen sentäs. Ei mulla muuta, oli tääkin aika turha postaus, mutta halusin vaan purkaa teille fiiliksiäni...


xoxo 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti