torstai 17. huhtikuuta 2014

Rannalle suurimmat siioistaan tuo huutaen - eivät ne karkaa! Suomusta nuo!

Viikko on sujunut mukavasti, maanantaina näin vanhoja tuttuja, paljon halauksia ja hymyileviä katseita. Olen myös btw päivittänyt valokuvaussivuani, käykääs tsekkaamassa!: http://hannamarijohansson.kuvat.fi/kuvat/ Muuten elämäni onkin sujunut työnparissa, ressi on lauennut ja hyvät fiilikset virtaavat kehoani. Ma-Ke olin Krunikassa ja siellä päivät meni yllättävän nopeasti. Tiistai-illan vietin Minnan kanssa taas, mutta eipä harmittanut yhtään!  ♥
Tänään torstaina oli sitten aika aamulla palata suurtemppeli herttoniemeen! Olin nukkunut jokseenkin vain 4h? Viideltä soi kello ja aamu 7 piti olla jo kassan äärellä palvelemassa asiakkaita, jotka tulevat tyypillisesti ostamaan kahvia ja tupakkaa, osa ehkä jopa aamuisen pullan. Töissä oli rentomeininki:)

Nyt olenkin sitten tänään töitten jälkeen siivoillu ja puunaillu, koska parasystäväni tulee Oulusta kyläilemään luokseni viikonlopuksi ja viettämään pääsiäistä.

Sain tällaisen "arkikuvahaasteen" serkultani Tannilta tuolta Kotipellon mailta. Huomaan, että näitä arkihaastejuttuja on h*lvetti JOKA PAIKASSA! Silti ratkean tähänkin silti, mutta tää onki jännittävämpää...

1/5

Aamutoimistani minulla ei ole oikeastaan kuvia, mutta yleensä se menee niin, että herään, menen pissalle, keitän kahvia, puen päälle, juon kahvia, meikkaan samalla ja sitten mulle jääkin aina hetkisen aikaa, joten saatan avata läppärini tai muuten vain näprätä puhelintani ja ihmetellä, kunnes onkin aika mennä töihin. Töitten jälkeen tänään tulin kotiin kaupan kautta. Aloitin hommani verhojen vaihdolla ja eikös olekin ihanan tyttömäiset ja pirtsakat, itse ainaskin tykkään.

Verhojen laiton jälkeen nukuin kahden tunnin päikkärit, myönnettäköön että nukahdin vahingossa ja 4 tunnin yöunilla ja siihen 8 tuntia duunia, ei ihmekään että väsyttää!


Herkutkin mä järjestelin ja mietin tosissani, että miten saan nuo KAIKKI mahtumaan mun kaappiin, mutta hyvinhän ne näytti sinne menevän.
toiseksi korkein hylly on PELKKÄÄ KARKKIA, jotka olen tosissani vain saanut ja mihinkään en ole törsännyt rahaa. Sipseihin tosin olen *eheheh* :D
Verhotkin tosissani pesin, mutta niistä en nyt ottanut kuvaa ja samalla olen taistellut mun profane omen seinälipun kanssa, kun en ole vaan saanut sitä pysymään seinällä. Muutamat päivät se on lojunu rytyssä television takana ja tänään päätin taas kokeilla onneani ja saa nähdä, kauan se siinä oikein pysyy, ennen kuin se taas putoaa..

xoxo

PS. Mulla on jotain ihme näppyjä, onko rokkoa vai allergiaa? Pitääpi varmaan ensiviikolla tohtorilta kysästä!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti